سیستم عامل تایزن با طراحی کاملا متفاوت، انقلاب به‌ پا خواهد کرد!

TIZEN-3.0-UI-Indonesia-2

حتی با اینکه تنها چند ماه تا زمان معرفی اولین تلفن هوشمند با سیستم عامل تایزن سامسونگ، زمان باقی مانده است، هنوز چیز زیادی از رابط کاربری این سیستم عامل مرموز نمی‌دانیم. به‌تازگی نیز، تصاویری کاملا دقیق از رابط کاربری تایزن نسخه 2.1 منتشر شده است که با دیدن آن‌ها، برای خرید یک محصول با این سیستم عامل فرصت شماری خواهید کرد.

[slideshow_deploy id=’25182′]

با این‌حال، تصاویر طراحی بسیار خوب رابط کاربری پلتفرم تایزن را نشان می‌دهند و همان‌طور که می‌بینید، عناصر رابط کاربری با یک دیگر ادغام شده‌اند. خطوط border، بسیار ضعیف کارشده‌اند اگرچه رنگ بندی رابط کاربری نیز، خسته کننده به نظر می‌رسد. قسمت‌های بزرگ رابط کاربری، با خطی آبی یا خاکستری رنگ شکسته شده‌ و برخی از نوشته‌ها، از نظر املایی، اشتباه ترجمه شده‌اند.

به‌طور کلی، طراحی رابط کاربری سیستم عامل تایزن نسبت به دیگر رقبا، بسیار خوب جلوه می‌کند هرچند چیز جالب و جدیدی برای دیدن، نسبت به سیستم عامل اندروید و iOS وجود ندارد. این طراحی، برای یک سیستم عامل، استاندارد بوده اگرچه بد نیست که بدانید، نسخه سوم سیستم عامل تایزن هم‌اکنون در دست طراحی و توسعه قرار دارد و انتظار داریم، که ضعف‌های نسخه‌های پیشین در آن، بهبود پیدا نماید. به‌نظر شما، طراحی رابط کاربری پلتفرم تایزن دوست‌داشتنی‌تر است یا TouchWiz؟! آیا سیستم عامل تایزن همانند Bada، شکست خواهد خورد؟! چه بر سر محصولات اندرویدی سامسونگ، خواهد آمد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH