اوپو به‌زودی اسمارت‌فون‌های F11 ،F11 پرو و اوپو R17 Neo را عرضه می‌کند

اسمارت‌فون میان‌رده اوپو F11 پرو با شماره مدل CPH1969 اخیرا تاییدیه موسسه NBTC در کشور تایلند را دریافت کرد. همچنین این دستگاه به‌همراه گوشی دیگری با شماره مدل CPH1909 گواهی‌نامه کمیته TKDN کشور اندونزی را نیز دریافت نمودند.

در حالی‌که مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه هنوز مشخص نشده است؛ یک گزارش جدید نشان می‌دهد که کمپانی تصمیم گرفته تا اسمارت‌فون‌های اوپو F11 پرو و اوپو F11 را در بازار هندوستان عرضه کند. این شرکت در کنار گوشی‌های سری اوپو F11 خود، هندست اوپو R17 Neo را نیز ارایه خواهد کرد. با این‌حال برای عرضه این دستگاه‌ها هیچ چارچوب زمانی مشخصی اعلام نشده است.

عرضه هندست‌های اوپو F11 و F11 پرو تا پایان ماه مارس امسال موردتایید قرار گرفته است. بر اساس شایعات انتظار می‌رود که هر 2 مدل از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری برخوردار باشند. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی اوپو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 در شهر بارسلونا طی ماه آینده از فناوری بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری دوربین خود رونمایی خواهد کرد.

از سوی دیگر اوپو R17 Neo مدل ضعیف‌تر اسمارت‌فون اوپو R17 به‌شمار می‌آید. نمایشگر آمولد 6.41 اینچی این گوشی مجهز به ناچ قطره‌ای بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. همچنین جهت دستیابی به امنیت مضاعف این دستگاه به‌همراه اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می‌شود.

تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 ساخت کوالکام، قدرت پردازشی این اسمارت‌فون را تامین می‌کند. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات داخلی دستگاه را تشکیل می‌دهند. همچنین به منظور دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر یک درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز تعبیه شده است. در بخش عکاسی، اوپو R17 Neo از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل حسگرهای 16 و 2 مگاپیکسلی با چیدمان افقی بهره می‌گیرد. بعلاوه ناچ موجود در پنل جلویی گوشی نیز از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

از جنبه نرم‌افزاری انتظار می‌رود که اوپو R17 Neo به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ColorOS 5.2 و بر پایه اندروید 8.1 اوریو روانه بازار شود. این گوشی با باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی خود از مدل‌های رنگی جذابی برخوردار خواهد بود. پیش‌تر کمپانی اسمارت‌فون‌های اوپو R17 و R17 پرو را در بازار هندوستان عرضه نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH