سیستم عامل کروم استفاده از Instant Tethering را در گوشی‌های غیر پیکسلی امکان‌پذیر می‌سازد

کمپانی‌ها معمولاً در تلاش هستند تا سرویس‌ها و خدمات خود را با یکدیگر هماهنگ سازند؛ به‌عنوان ‌مثال ویژگی جدیدی را می‌توان نام برد که گوگل عرضه ساخته است.

سیستم عامل کروم قابلیت جدیدی را با نام Instant Tethering، برای گوشی‌های پیکسل ارایه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود که در زمان قطع شدن اتصال و عدم دسترسی به منبع اینترنت، کاربر از دستگاه دیگر، به‌عنوان هات‌اسپات استفاده کند. انتقال اتصال به‌راحتی انجام می‌شود و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.

این ویژگی در ابتدا فقط برای گوشی‌های پیکسل ارایه شد، ولی طبق اطلاعات جدید منتشرشده در سایت Android Police، گوگل قصد دارد این ویژگی را گسترش داده و امکان استفاده از آن را برای گوشی‌های اندروید و غیر پیکسلی هم فراهم کند. هنوز از میزان گستردگی این طرح جدید اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی بر اساس گفته‌های کسانی که از گوشی‌های وان‌پلاس 6 و گلکسی نوت 9 استفاده می‌کنند، گزینه Instant Tethering در اسمارت‌فون های ذکر‌شده هم، مشاهده شده است.

همچنین اشاره شده است که این گزارش‌ها از طرف کاربران در نسخه‌های آزمایشی کروم بتا و dev منتشر شده است. شاید به همین دلیل است که همه کسانی که از پلتفرم‌های اندروید استفاده می‌کنند، قادر به مشاهده گزینه Instant Tethering نیستند. به‌هرحال احتمالاً گوگل حتی پس از گسترش کامل این ویژگی، بازهم به‌طور دقیق اشاره‌ای به دستگاه‌های سازگار با آن نکند. بهترین راه این است که صبر کرده و ببینیم.

هرچند راه‌اندازی ویژگی هات‌اسپات به‌صورت دستی کار چندان سختی نیست، ولی اگر چنین طرحی به‌طور کامل عملی شود، بسیار سودمند و مفید خواهد بود؛ بنابراین حتی اگر شما این قابلیت را نداشته باشید، تنظیم آن تنها چند ثانیه زمان خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH