شش کیس زیبا و متفاوت برای آیفون 5

شش کیس زیبا و  متفاوت برای آیفون 5

شاید کیس‌های متنوعی را برای آیفون 5 خود دیده باشید ولی این کیس‌ها هر یک،یک وجه تمایز ویژه دارند که هر دارنده آیفونی را برای داشتن این کیس‌ها وسوسه خواهد نمود.

Bric+ Productivity

 case1

این کیس عملاً لنز دوربین شما را به یک مورد نیمه‌حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در نوع خود بسیار جذاب و عجیب و غریب است. به کمک این کیس می‌تو‌انید تا 3.5 برابر زوم اپتیکال داشته باشید  و یک باتری بک آپ 2450 mAh نیز به گوشی خود بیفزایید. قیمت این کیس 115 دلار است.

Felix CrossWay and HandHold

 case2

این کیس  30 دلاری با ترکیب دو رنگ مختلف به شما عرضه می‌شود و گوشی شما را رسماً به جای کارت و کیف پول تبدیل می‌نماید.

Findables

case3

این کیس با داشتن بارکد منحصربه‌فرد خود موجب خواهد شد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی بتوانید از طریق بارکد آن اطلاعات زیادی مانند کارت ویزیت و … را به افراد دیگر انتقال دهید.

Loop StraightJacket

 case4

این کیس با 35 دلار قیمت به گوشی شما یک ظاهر غیرمتعارف می‌بخشد و با داشتن تعدادی پلاستیک محکم به‌صورت کش بر روی آن می‌توانید مواردی مانند پول و .. را با آن حمل نمایید.

Yellow Jacket

case5

این کیس علاوه بر امنیت گوشی امنیت خود شما را نیز بهبود خواهد بخشید زیرا بالای این دستگاه یک دستگاه تیزر(Taser) با خروجی شوک 650000 ولتی قرار دارد که می‌توان از آن برای دفاع شخصی استفاده نمود. قیمت این کیس برابر با 99 دلار است.

TaskLab TaskOne

case6

این کیس عملاً آیفون شما را به یک چاقوی همه‌کاره تبدیل می‌کند تا بتوانید در طول سفرهای خود ابزارهایی متنوع مانند چاقوی کوچک، دربازکن، سمباده فلزی و … را بر روی کوشی خود دارا باشید، این کیس دارای 7 کارایی اصلی است و 100 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH