iOS 12.2 احتمالا با 4 انیموجی جدید منتشر خواهد شد

اگرچه با وجود میموجی اپل، تولید نمونه‌ای از انیموجی کمی بی‌معنا به‌نظر می‌رسد؛ اما این موضوع بدان مفهوم نیست که کمپانی انیموجی را به‌طور کامل رها کرده است. در واقع آخرین نسخه بتای iOS 12.2 نشان می‌دهد که اپل بر روی افزودن 4 انیموجی جدید  شامل زرافه، جغد، کوسه و گراز به فهرست پیشین کار می‌کند.

افزودن این 4 انیموجی جدید مجموعا تعداد گزینه‌های موجود را به 24 عدد رسانده و نشان می‌دهند که اپل در زمینه انیمیشن‌های مربوط به انیموجی رویکرد کمی خلاقانه‌تر را در پیش گرفته است. در انیموجی‌های پیشین، چهره صورتک‌های کارتونی کارهای در حال انجام توسط شما را نمایش می‌داد؛ اما اکنون انیموجی‌های زرافه و کوسه از ویژگی جدیدی برخوردار هستند. صورتک زرافه در عوض به‌کارگیری سر بدون‌تنه دارای گردن درازی است که با حرکت سر شما به طرفین خم خواهد شد. انیموجی کوسه نیز به‌طور کامل و همراه با دم و باله‌ها طراحی شده است؛ لذا با حرکت سر کاربر به اطراف، افق دید کوسه نیز به همان سمت جابه‌جا خواهد شد.

 

علاوه بر این انتظار می‌رود که انیموجی‌ها از برخی حالات جدید نظیر خندان، کارتونی و کاملا شخصی پشتیبانی نمایند. حتی زرافه یک زبان بنفش‌رنگ دارد و این موضوع به لحاظ فنی دقیقا امکان‌پذیر است؛ البته زبان زرافه برای مقاومت در برابر آفتاب‌سوختگی به‌طور معمول دارای رنگ تیره‌تری است. در iOS 12.2 بتای 2 تمامی انیمیشن‌ها به‌طور کامل کار نمی‌کنند؛ اما انتظار می‌رود که پیش از ارایه انیموجی‌های جدید برای کلیه کاربران آی‌فون، شاهد انتشار چندین نسخه بتای دیگر نیز باشیم. در انتها بایستی یادآور شد که اکنون مشخصه انیموجی تنها بر روی گوشی‌های آی‌فون قابل‌دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH