با بهترین هندزفری‌ها آشنا شوید

می‌خواهید به موسیقی‌ دل‌خواه‌تان گوش دهید؟ در نتیجه احتمالا شما به یک هندزفری نیاز دارید. شرکت‌های سازنده بسیاری در این حوزه فعال هستند و هر ساله از محصولات جذابی پرد‌ه‌برداری می‌کنند. اما شاید همین موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید شود. باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و آشنایی با ویژگی‌های محصولات مارکت نمایید. خوش‌بختانه راهنماها در دسترس‌تان قرار دارد تا در مدت زمان کمی با بهترین‌ها آشنا شوید و سپس مدل مورد علاقه‌ خود را برگزینید. اگر به‌دنبال برترین هندزفری‌های بازار هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Jaybird X3

طراحی زیبا یکی از ویژگی‌های دوست‌‌داشتنی این هندزفری به‌شمار می‌رود و تبدیل به دلیلی برای خرید Jaybird X3 شده. وزن کم دستگاه باعث گشته تا به‌راحتی آن را حمل کنید. همچنین این هندزفری به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌شود و به این ترتیب می‌توانید در حین پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن به موسیقی دل‌خواه‌تان نیز گوش دهید. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌نماید. گفتنی‌ست اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و از این رو تولیدکننده از یک باتری حجیم برای Jaybird X3 سود جسته که عمر بالایی را برای هندزفری رقم زده. تولیدکننده در محصول خود میکروفونی حساس هم در نظر گرفته تا با دوستان خود تماس بگیرید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. کنترلرهای روی بدنه نیز به‌چشم می‌خورد که با کمک آن‌ها می‌توانید موسیقی را متوقف کنید، صدا را کم و زیاد کنید یا ترک بعدی را پلی نمایید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

سنهایزر CX 2.00i

هندزفری

سنهایزر یکی از بهترین سازندگان حوزه صدا به‌حساب می‌آید و تا حالا محصولات کارآمد و باکیفیتی را به بازار عرضه نموده. CX 2.00i نیز از این قاعده مستثنی نیست. کیفیت پخش صدا، مهم‌ترین دلیل برای خرید دیوایسی مثل هندزفری شمرده می‌شود. سنهایزر نیز از این موضوع غافل نشده و کیفیت بالایی را برای محصول خود تدارک دیده. CX 2.00i موسیقی‌ها را با وضوح شگفت‌انگیز و میزبان باس مناسب پلی می‌نماید و هر کسی را راضی می‌کند. اتصال از طریق کابل صورت می‌گیرد و به این ترتیب دستگاه مذکور با تمام گجت‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا سازگار است. میکروفونی هم بر روی سیم تعبیه گشته تا به‌راحتی با دوستان و همکاران‌تان تماس بگیرید و همچنین به تماس‌های دریافتی‌ خود پاسخ دهید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

جبرا Step Wireless

هندزفری

هندزفری بلوتوث جبرا یکی از گزینه‌های خوب برای عاشقان ورزش محسوب می‌شود. چراکه هم می‌توانید به دویدن یا پیاده‌روی بپردازید و هم پلی‌لیست‌تان را پخش کنید. در حقیقت پس از مدتی متوجه حضور Step Wireless نخواهید شد و به‌راحتی قادرید کارتان را انجام دهید. کیفیت بالای پخش صدا جزء ویژگی‌های جذاب این محصول است و نیاز یوزرها را برطرف می‌کند. گفتنی‌ست موزیک‌ها با شفافیت مناسب و باس مطلوب پخش می‌شوند. سازنده از یک باتری غول‌آسا در Step Wireless بهره جسته و این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها به موزیک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. کنترلرهایی نیز روی کابل دیوایس به‌چشم می‌خورد و نیاز شما را به اسمارت فون کاهش می‌دهد. به‌راحتی می‌توانید ترک بعدی را پلی کنید و صدا را کم و زیاد نمایید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

Dulcia

هندزفری

موشی طراحی ارگونومیک را برای گجت خود تدارک دیده که استفاده از آن را راحت‌تر کرده و تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را پلی نمایید. دیزاین چشم‌گیر و زیبای Dulcia نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند و رنگ‌های متنوع آن موجب گشته تا براساس سلیقه‌تان هندزفری آینده‌تان را خریداری نمایید. کیفیت بالای پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید Dulcia به‌شمار می‌آید و موزیک‌ها با وضوح مطلوب پخش می‌شوند. جبرا میکروفونی را هم در محصول مذکور فراهم آورده تا با دوستان و آشنایان‌تان تماس بگیرید و در عین حال به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

Level Active

هندزفری

اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب می‌توانید بدون مزاحمت سیم‌ها به ورزش کردن بپردازید و همچنین پلی‌لیست‌تان را پخش نمایید. کیفیت بالای پخش صدا جز ویژگی‌های اصلی Level Active محسوب می‌شود و آن را به مدلی جذاب در این رنج قیمتی تبدیل کرده. مطمئن باشید موسیقی‌ها با جزئیات بسیار و شفافیت بالا پخش می‌شوند و چیزی را از دست نمی‌دهید. تولیدکننده از یک باتری با عمر رضایت‌بخش سود جسته و تا ساعت‌ها قادرید به موزیک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. شیار میکرو اس‌دی هم تدارک دیده شده و دیگر نیازی نیست برای پخش موسیقی‌ها از موبایل بهره بگیرید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

هوکو E4

هندزفری

می‌خواهید هنگام ورزش کردن به‌راحتی به تماس‌های خود پاسخ دهید و به موزیک‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید؟ پس این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. با کمک تکنولوژی بلوتوث، بدون مزاحمت سیم‌ها می‌توانید به‌راحتی حین دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پلی‌لیست‌تان را پخش نمایید. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و بیش‌تر کاربران را راضی خواهد کرد. موزیک‌ها با کم‌ترین نویز پخش می‌شوند و از شفافیت مطلوبی برخوردار هستند. باتری E4 این اجازه را به شما می‌دهد تا با یک‌بار شارژ ساعت‌ها به پلی کردن موزیک‌ بپردازید. میکرفون هم برقراری تماس را ممکن می‌سازد و به‌لطف کنترلرها می‌توانید با یک اشاره به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH