رونمایی از نمونه‌ اولیه پرچم‌دار 5G وان‌پلاس در کنگره جهانی موبایل

کمپانی وان‌پلاس از مدت‌ها پیش به نخستین اسمارت‌فون 5G خود اشاره نموده است. همچنین اخیرا این تولیدکننده از مشارکت خود در رویداد MWC 2019 که اواخر ماه آینده برگزار می‌شود، خبر داد. امروز نیز این برند ارتباط مستقیم 2 مقوله فوق را موردتایید قرار داد.

کمپانی چینی با اشاره به مراسم آینده خود در جریان رویداد MWC، کلیه حاضرین را به بازدید از غرفه کوالکام در کنگره جهانی موبایل و برقراری ارتباط از طریق شبکه 5G دعوت کرد. بعلاوه به گفته این برند محبوب با وجود یکی از جدیدترین نمونه‌های اولیه دستگاه‌های 5G وان‌پلاس کلیه شرکت‌کنندگان این مراسم قادر به تجربه قابلیت‌های گیمینگ در بستر شبکه 5G خواهند بود. این پدیده بایستی پیرامون سطح کارآمدی موردانتظار از محصول نهایی، ایده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

وان‌پلاس 6T

در حال حاضر مشخصات دقیق این اسمارت‌فون ممتاز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌حال همکاری نزدیک وان‌پلاس با کوالکام به‌معنای بهره‌مندی دستگاه جدید از تراشه اسنپ‌دراگون 855 و مودم اسنپ‌دراگون X50 با قابلیت اتصال 5G خواهد بود.

برند محبوب وان‌پلاس به ویژگی‌های طراحی دستگاه جدید خود اشاره چندانی نکرده است. با این‌حال اطلاعات پیش‌تر فاش شده نشان داد که این گجت از طراحی بدون‌حاشیه و مکانیسم کشویی بهره خواهد برد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌دار 5G وان‌پلاس در ماه مه و همراه با اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت خرده‌فروشی وان‌پلاس 7 در مقایسه با هندست نسل فعلی وان‌پلاس 6T چندان گران‌تر نباشد. اما ظاهرا مدل 5G با برچسب قیمتی بالاتری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH