استقبال خوب چینی‌ها از ردمی نوت 7

شیائومی در کمتر از یک ماه موفق به فروش بیش از یک میلیون دستگاه ردمی نوت 7 شد تا طبق انتظار مدیران آن، این گوشی جدید شیائومی با استقبال خوبی از طرف چینی‌ها رو به رو شود.

ردمی نوت ۷، جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی 20 دی ماه معرفی شد و در اولین مرحله از فروش این گوشی، صد هزار دستگاه از آن در کمتر از 9 دقیقه به فروش رفت تا ثابت کند با توجه به قیمت و سخت افزار مناسبش، جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های برند ردمی خواهد بود.

ونگ تنگ مدیر بخش تولید ردمی، برند زیر مجموعه شیائومی، پیش از آغاز فروش ردمی نوت 7 ابراز اطمینان کرده بود که این گوشی در عرض یک ماه به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا کند و حال مشخص شده به چنین هدفی رسیده است.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم گوشی جدید ردمی در خارج از چین، با چه استقبالی رو به رو خواهد شد. به نظر می‌رسد دومین مقصد عرضه این گوشی پس از چین، هند خواهد بود. شیائومی در یک سال گذشته بر بازار هند سلطنت می‌کند و حتی از سامسونگ فروش بیشتری دارد، از همین رو امیدوار است که گوشی جدیدش با استقبال خوبی نیز در این کشور رو به رو شود.

ردمی نوت ۷ به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه‌ اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام مجهز است و بسته ‌به میزان حافظه‌ رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی با برچسب قیمت ۱۵۰ تا ۲۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

گوشی اقتصادی ردمی نمایشگری ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشن ۱۰۸۰، با ناچ قطره‌ای دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH