۱۲۸ گیگابایتی

با بهترین فلش‌مموری‌های 128 گیگابایتی بازار آشنا شوید

هر روز کاربران سراسر دنیا اطلاعات زیادی را باهم به اشتراک می‌گذارند و به‌طور مداوم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های روزانه خود را ثبت می‌کنند. از طرفی محتواهای سرگرم‌کننده بسیاری هم در سطح اینترنت وجود دارند. به‌همین علت تک‌تک مردم نیاز به یک فلش‌مموری دارند. گفتنی‌ست تولیدکنندگان زیادی در این حوزه فعال هستند و سالانه از محصولات جدیدی پرده‌برداری می‌کنند. از این رو انتخاب یک فلش‌مموری به کار سختی بدل شده و باید بخش بزرگی از زمان‌تان را به تحقیقات و شناخت برترین دیوایس‌ها اختصاص دهید. خوش‌بختانه راهنماها در دسترس‌تان قرار دارد. در ادامه بهترین فلش‌مموری‌های ۱۲۸ گیگابایتی را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


سن‌دیسک Connect Wireless Stick

 ۱۲۸ گیگابایتی

اگر به‌دنبال یکی از برترین گجت‌های بازار هستید، در نتیجه این فلش‌مموری را فراموش نکنید. پیش از هر چیزی، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی دلیلی برای خرید این دیوایس شمرده می‌شود و به این ترتیب می‌توانید محتواها و فایل‌های زیادی را ذخیره کنید. طراحی جذاب و چشم‌گیر جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی Connect Wireless Stick به‌حساب می‌آید و آن را در کلاس دستگاه‌های لاکچری قرار داده. سن‌دیسک اپلیکیشن مخصوصی را برای این فلش‌مموری توسعه داده و به‌لطف این برنامه می‌توانید در هر لحظه از دیتاهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. با این حال، مهم‌ترین قابلیت Connect Wireless Stick، فن‌آوری وایرلس آن است. در حقیقت با بهره‌گیری از وای-فای قادرید دیتاها را با اسمارت فون یا تبلت‌تان انتقال دهید و بدون استفاده پورت یواس‌بی دستگاه کارهای خود را انجام دهیم. نگارش دوم رابط یو‌اس‌بی نیز فراهم شده تا در صورت نیاز با کمک این بخش اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

سن‌دیسک iXpand Mini

 ۱۲۸ گیگابایتی

بی‌تردید سن‌دیسک یکی از بهترین برندهای حوزه فلش‌مموری‌ها به‌شمار می‌آید و تا حالا مدل‌های با کیفیتی را روانه بازار کرده. بدنه فلزی iXpand Mini مقاومت آن را افزایش داده و ظاهری مدرن و جذاب برای آن رقم زده. در اصل با خرید این دیوایس دو پورت دریافت می‌کنید تا طیف وسیعی از یوزرها قادر به استفاده از فلش‌مموری سن‌دیسک باشند. فرقی نمی‌کند که دارای آی‌فون یا یک گوشی اندرویدی باشید. iXpand Mini با درگاه لایتینگ دیتاها را به محصولات اپل منتقل می‌کند و با پورت یو‌اس‌بی خود می‌تواند با بسیاری از دستگاه‌ها ارتباط برقرار نماید. ناگفته نماند ورژن سوم رابط یو‌اس‌بی برای‌تان تدارک دیده شده تا وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان کمی محتواهای مورد نظرتان را رد و بدل کنید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

سن‌دیسک ULTRA FIT CZ430

 ۱۲۸ گیگابایتی

شرکت سازنده از یک طراحی ساده برای محصول خود بهره جسته که ULTRA FIT CZ430 را به گزینه‌‌ای عالی در بین رقبا تبدیل می‌کند. همچنین دیزاین فوق کوچک حمل و نقل دیوایس را آسان می‌سازد و می‌توانید با اتصال کابلی به انتهای فلش‌مموری از گم شدن آن جلوگیری کنید. رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ جز مهم‌ترین دلایل برای خرید ULTRA FIT CZ430 محسوب می‌شود و به این ترتیب در زمان صرفه‌جویی خواهد شد. این فن‌آوری ۱۵ برابر یو‌اس‌بی ۲ سریع‌تر است و دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها برای انتقال فایلی صبر نمایید. عکس یا فیلمی را به اشتباه حذف کرده‌اید؟ مشکلی نیست. با کمک برنامه کارآمد بازیابی فایل‌‌های سن‌دیسک می‌توانید محتواهای پاک شده را به‌سادگی بازگردانید.

قیمت: ۳۵۰ هزار تومان

پی‌ان‌وای Turbo Attache 4

 ۱۲۸ گیگابایتی

جدای از سن‌دیسک، برندهای دیگر نیز در بخش فلش‌مموری‌های ۱۲۸ گیگابایتی فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها پی‌ان‌وای نام دارد. گجت این شرکت آمریکایی از کیفیت بالایی برخوردار است و مطمئن باشید تا سال‌ها نیازی به یک فلش‌مموری جدید پیدا نمی‌کنید. دیزاین متفاوت و خاص Turbo Attache 4 نظر هر کسی را جلب می‌کند و ظاهری جذاب و چشم‌نواز به آن بخشیده. از رابط یو‌اس‌بی ۳ دستگاه غافل نشویم. به‌لطف این تکنولوژی دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و می‌توانید در مدت زمان بسیار کمی فایل‌های حجیم را انتقال دهید. تولیدکننده با استفاده از  ناگفته نماند وزن کم و ابعاد مناسب به نقطه قوتی برای Turbo Attache 4 بدل شده.

قیمت: ۳۳۰ هزار تومان

سن‌دیسک Ultra Dual Drive M3.0

 ۱۲۸ گیگابایتی

این سری یکی از پرفروش‌ترین خانواده‌های سن‌دیسک به‌شمار می‌روند و در ظرفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. دیزاین زیبا و مهندسی‌شده اولین دلیل برای خرید فلش‌مموری سن‌دیسک محسوب می‌شود و نظر هر کاربری را جلب می‌کند. از طرفی ابعاد مناسب دستگاه استفاده از آن ساده‌تر کرده و به‌راحتی می‌توانید Ultra Dual Drive M3.0 را در جیب‌تان قرار دهید. رابط یو‌اس‌بی ۳ نیز در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات با سرعت بالایی منتقل شوند و به این ترتیب در زمان صرفه‌جویی می‌گردد. خوش‌بختانه Ultra Dual Drive M3.0 از سیستم‌عامل‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و طیف وسیعی از کاربران قادر به بهره‌گیری از این فلش‌مموری هستند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

سن‌دیسک CRUZER DIAL CZ57

 ۱۲۸ گیگابایتی

می‌خواهید یک فلش‌مموری ۱۲۸ گیگابایتی مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید؟ پس این مدل را در سبد خریدتان بگنجانید. سن‌دیسک رابط یو‌اس‌بی ۲ در این دیوایس سود جسته و در نتیجه فایل‌ها با سرعت رضایت‌بخشی رد و بدل می‌شوند. پشتیبانی از پلت‌فرم‌های گوناگون نقطه قوت CRUZER DIAL CZ57 محسوب می‌شود و از این رو کاربران بسیاری قادر به استفاده از این گجت دوست‌داشتنی هستند. ناگفته نماند فلش‌مموری مذکور در برابر عوامل بسیاری ازجمله شوک و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH