نتایج بسیار شگفت‌انگیزی که گوشی ارزان قیمت هواوی، بدست آورد!

Huawei-Honor-3c-header

کمپانی هواوی به‌تازگی دو محصول ارزان قیمت و بسیار قدرت‌مند را معرفی کرده است و در سال آینده میلادی، آن‌ها را به فروش خواهد رساند. یکی از این محصولات، هواوی Honor 3C نام دارد و با نتایجی که جدیدا در بنچمارک‌ها کسب کرده، قدرت بی‌نظیرش را به رخ رقبای قدرت‌مندش می‌کشاند.

NenaMark-scoreAnTuTu-score

وقتی که نتایج را ببینید، شگفت زده خواهید شد و گمان می‌کنید که گوشی ارزان قیمت هواوی Honor 3C یک گیگابایتی، یکی از شگفتی‌های بازار تلفن همراه در سال‌های اخیر است. این گوشی اگرچه بسیار ارزان قیمت تشریف دارد، اما قدرتی دارد که فقط برروی گوشی‌های بسیار گران‌قیمت، شاهد هستید. نسخه 160 دلاری هواوی Honor 3C با دو گیگابایت رم، از نظر قدرت سخت افزاری، تقریبا مشابه با نکسوس 4 کمپانی گوگل است. چیپ گرافیکی Mali-400 برروی تراشه چهارهسته‌ای کمپانی مدیاتک اگرچه با چیپ گرافیکی آدرنو 320 قابل مقایسه نیست، اما برای یک تلفن همراه ارزان قیمت بسیار قابل قبول محسوب می‌شود.

AnTuTu-score2

تلفن هوشمند ارزان قیمت هواوی Honor 3C با مشخصاتی از جمله صفحه نمایش 5 اینچی HD، دوربین 8 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی قابل ارتقاء و باتری 2300 میلی آمپری از سال آینده وارد بازار خواهد شد. این محصول، در دو نسخه متفاوت با رم 1 و 2 گیگابایتی ارائه می‌شود و تابحال هواوی ، 1.5 میلیون نسخه پیش‌فروش کرده است. با اینکه کمپانی هواوی بازار ارزان قیمت را با محصولاتش احساساتی کرده است اما پشتیبانی بسیار ضعیف نرم افزاری این شرکت، یکی از سدهای موفقیت آن خواهد بود.

7 در مورد “نتایج بسیار شگفت‌انگیزی که گوشی ارزان قیمت هواوی، بدست آورد!”

  1. مدیا تک واقعا افتضاحه
    رام اصلی ارتقا یافته هیچ وقت براش ریلاز نمیشه
    بر خلاف اون ادرنو در فاصله چند ماه نسخه جدید میده بیرون
    آپدیت نشدن اندروید حس عقب موندگی به ادم میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH