اسمارت‌فون ردمی نوت 7 پرو با اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد

روز 28 فوریه اسمارت‌فون ردمی نوت 7 در هندوستان عرضه می‌شود و شیائومی برای حفظ هیجان کاربران ظرف 10 روز آینده تمام تلاش خود را به‌کار بسته است. جدیدترین پست توییتری منتشر شده توسط Redmi India از طرف‌داران درخواست می‌کند تا به تصویر 48 مگاپیکسلی عدد 7 با دقت نگاه کرده و تعداد افراد حاضر در این تصویر را مشخص نمایند.

در قسمت بالایی عدد موجود در تصویر، اشکالی مشابه اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر به‌چشم می‌خورند. این موضوع فرضیه به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در اسمارت‌فون ردمی نوت 7 پرو را تقویت خواهد کرد. همچنین این دستگاه علی‌رغم بهره‌مندی از مشخصات متفاوت می‌تواند تحت‌عنوان ردمی نوت 7 پیش‌تر عرضه شده روانه بازار شود. سال گذشته نیز با عرضه اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 AI Dual Camera شاهد وقوع چنین پدیده‌ای بودیم.

در حالی‌که این تصویر عموما می‌تواند به اسکنر اثرانگشت گوشی اشاره نماید؛ اما حساب‌کاربری Redmi India به برخی توییت‌های منتخب پاسخ داده است. اکثر این توییت‌ها مشخصا از مدل نوت 7 پرو صحبت می‌کنند. پیرامون این تصویر 48 مگاپیکسلی بحث‌های فراوانی مطرح شده و به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی گوشی، تراشه کوالکام و تبدیل شدن شیائومی به برند شماره 1 اسمارت‌فون در هندوستان اشاره شده است.

توییت منتشر شده در واقع گیمی است که در آن شما بایستی تعداد افراد حاضر در تصویر را مشخص نموده و پاسخ خود را از طریق لینک منبع برای Redmi India ارسال کنید. در صورتی‌که خوش‌شانس باشید، حتی می‌توانید برنده شده و جوایزی را دریافت نمایید. با مشاهده قسمت پایینی رقم احتمالا برخی افراد نشان سفیدرنگ Mi را به‌عنوان یک نفر در نظر می‌گیرند. اما این شمارش پیش‌تر انجام شده و شمار افراد حاضر در تصویر با تعداد مگاپیکسل دوربین اصلی دستگاه برابر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH