تا پایان سال 2019 بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند به دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل مجهز می‌شوند

شرکت گوگل با غنیمت شمردن فرصت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019)،  توضیحات جالبی از برنامه‌های خود در سال 2019 و همچنین سیستم عامل اندروید ارایه داد. غول مانتین‌وییو برای برجسته‌تر کردن نقش هوش مصنوعی در بازار گوشی‌های هوشمند، دست به اقدامی هوشمندانه زده و به سوی بسیاری از شرکت‌ها دست همکاری دراز کرده است و نتیجه مستقیم و مشخص این همکاری‌ها، افزوده شدن دکمه اختصاصی دستیار گوگل به هندست‌های تعدادی از برند‌های شناخته شده است!

دستیار گوگل

ال‌جی یکی از مشهور‌ترین شرکت‌هایی است که اقدام به اضافه کردن دکمه دستیار گوگل به گوشی‌های پرچم‌دارش نموده است. این بدین معنا خواهد بود که کاربران هندست‌های ال‌جی قادر خواهند بود به قابلیت‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی گوشی، سریع‌تر و راحت‌تر دسترسی پیدا کنند. طبق گفته گوگل، از آغاز سال 2019 بسیاری از گوشی‌های جدید ال‌جی مجهز به دکمه دستیار گوگل شده‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به گوشی پرچم‌دار ال‌جی G8 ThinQ و هندست‌های میان‌رده LG Q60 ،LG K50 و LG K40 اشاره کرد.

البته این تنها شرکت مشهور حاضر در این طرح نیست و شرکت‌های شیائومی و نوکیا نیز حاضر به همکاری با گوگل، به منظور افزودن دکمه دستیار گوگل به هندست‌هایشان شده‌اند. بر همین اساس انتظار می‌رود، مدل‌هایی مانند نوکیا 3.2، نوکیا 4.2 و گوشی‌های قدرتمند و جدیدی مانند Mi 9 شیائومی و نسخه 5G گوشی می‌میکس 3 شیائومی نیز در بدنه خود جایی را برای تعبیه دکمه دستیار گوگل تعیین نمایند!

دو برند دیگر ویوو و TCL، قول مساعد برای شرکت در این طرح داده‌اند و قرار است تا پایان سال جاری میلادی هندست‌هایی مجهز به دکمه دستیار گوگل به بازار عرضه کنند. ظاهرا طبق هدف‌گذاری گوگل، شرکت انتظار دارد تا انتهای سال 2019 حداقل 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز به دکمه دستیار گوگل وارد بازار شده باشد که باید اعتراف کرد حرکت هوشمندانه و دستاورد بسیار چشمگیری خواهد بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH