ایسوس

با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس آشنا شوید

اگر می‌خواهید کارهای حرفه‌ای‌تان را در حین سفر انجام دهید، در نتیجه به یک لپ‌تاپ نیاز دارید. این دیوایس‌ها دسته‌ای از کامپیوترهای شخصی به‌حساب می‌آیند که به‌راحتی می‌توانیم آن‌ها را حمل و نقل کنیم. شرکت‌های بسیاری در این حوزه فعال هستند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده‌برداری می‌‌نمایند. برای همین انتخاب برای کاربران سخت‌تر شده. خوش‌بختانه راهنماها در اختیارتان قرار گرفته. به این ترتیب قادرید در مدت زمان کمی برترین‌ مدل‌ها را بشناسید و سپس دستگاه مورد نظرتان را بخرید. در این نوبت قصد داریم تا با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


VivoBook X540NA – M

ایسوس

پردازنده‌ای اقتصادی از اینتل مهمان VivoBook X540NA – M شده و به شما امکان نصب اپلیکیشن‌های سبک را می‌دهد. در نتیجه به‌سادگی و بدون نقص می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. ۲ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم فراهم شده که نیاز گروهی از کاربران را پوشش می‌دهد و این اجازه را به کاربر می‌دهد تا طیف وسیعی از برنامه‌ها را نصب نماید. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را حفظ شود و بتوانید از محتواهای مختلف بهره بجویید، تولیدکننده از ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در VivoBook X540NA – M سود برده و در صورت لزوم قادرید از هارد دیسک اکسترنال برای ارتقا حافظه داخلی استفاده کنید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم تدارک دیده شده تا بتوانید برخی از گیم‌های ویندوزی را تجربه نمایید. اما چیزی که محصول ایسوس را متمایز کرده، صفحه‌نمایش غول‌پیکر آن است. نمایشگر تقریبا ۱۵ اینچی و با رزولوشن اچ‌دی تماشای فیلم‌ها را جذاب‌تر می‌نماید و از طرفی کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌سازد. یک باتری ۳ سلولی نیز در نظر گرفته شده تا با یک‌بار شارژ تا ساعت‌ها از VivoBook X540NA – M بهره ببرید.

قیمت: ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

VivoBook X540NA – E

ایسوس

اگر می‌خواهید بدون لگ و کندی اعمال روزمره خود را انجام دهید و بتوانید برنامه‌های سبک را اجرا کنید، در نتیجه حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. چیپست Celeron اینتل قلب تپنده محصول تایوانی را تشکیل می‌دهد. پردازش‌گر گرافیکی مجزا هم جز قابلیت‌های این لپ‌تاپ به‌شمار می‌‌آید و به‌همین دلیل می‌توانید بعضی از گیم‌ها را بازی کنید. با این همه، نباید از مقدار حافظه غافل شد. تولیدکننده ۲ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم برای‌تان تدارک دیده که در این رنج قیمتی بسیار خوب به‌نظر می‌رسند و نیاز شما را برطرف می‌کنند. گفتنی‌ست VivoBook X540NA – E به ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز مجهز شده تا دیتاهای ضروی‌تان حفظ شوند و قادر به دانلود و ذخیره فایل‌های مختلف باشید. اگر عاشق فیلم و سریال هستید، پس VivoBook X540NA – E ایسوس را از یاد نبرید. سازنده از یک نمایشگر ۱۵ اینچی با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی بهره جسته که روشنایی صفحه را افزایش داده است. در این صورت دیدن انیمیشن‌ها و فیلم‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد. رزولوشن فول اچ‌دی هم فراهم شده تا جزئیات بسیاری از تصاویر را مشاهده کنید. ایسوس یک باتری ۳ سلولی برای VivoBook X540NA – E به‌کار گرفته که با یک‌بار شارژ تا ۵ ساعت بتوانید از لپ‌تاپ استفاده نمایید.

قیمت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

VivoBook X540NA

ایسوس

طراحی ساده و جذاب یکی از ویژگی‌های مهم خانواده VivoBook به‌حساب می‌آید که فروش بالایی را برای این سری مقرون‌به‌صرفه رقم زده. شرکت سازنده پردازنده اقتصادی اینتل را برای محصول خود در نظر گرفته تا بتوانید اعمال روزمره خود را انجام دهید و به‌راحتی برنامه‌های سبک را نصب و اجرا کنید. در کنار این چیپست آمریکایی، ۲ مگابایت حافظه کش، ۴ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌چشم می‌خورد که VivoBook X540NA را به گزینه‌ای مناسب در این رنج قیمتی تبدیل می‌نماید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل را فراموش نکنیم. به این ترتیب قادرید بعضی از گیم‌های ویندوزی را دانلود و تجربه نمایید. صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی و اچ‌دی این مدل انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و در ضمن تماشای محتواهای گوناگون را هیجان‌انگیزتر می‌کند. باتری ۳ سلولی VivoBook X540NA عمر نسبتا خوبی را برای لپ‌‌تاپ به ارمغان آورده و تا چندین ساعت می‌توانید از دیوایس تایوانی بهره ببرید. ناگفته نماند اسپیکرهای استریوی گجت موزیک‌ها را با شفافیت بالا و میزان باس مطلوب پخش می‌نماید.

قیمت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

X540NV – A

ایسوس

چیپست Pentium درون این مدل قرار گرفته و به‌راحتی از پس اپلیکیشن‌های روزمره و ساده برمی‌آید. پس اگر انتظار زیادی از لپ‌تاپ آینده خود ندارید و می‌خواهید یکی از برترین دیوایس‌های مقرون‌به‌صرفه بازار را بخرید، در نتیجه حتما X540NV – A را در سبد خریدتان بگنجانید. ۲ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۴ گیگابایت رم نیز تدارک دیده شده تا قادر به نصب طیف وسیعی از برنامه‌‌ها باشید. ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی محصول ایسوس محسوب می‌شود و به شما امکان ذخیره اطلاعات شخصی و سایر محتواها را می‌دهد. پردازش‌گر گرافیکی انویدیا با ۲ گیگابایت رم فراهم شده تا بتوانید بعضی از گیم‌های جذاب ویندوزی را بازی کنید. صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی و فول اچ‌دی دلیلی برای خرید X540NV – A به‌شمار می‌آید و به این ترتیب قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. به‌لطف باتری ۳ سلولی قادرید تا ۵ ساعت از اپ‌های کارآمد سود بجویید و با لپ‌تاپ کار کنید.

قیمت: ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH