شایعات خبر از ساخت یک دستگاه سامسونگی متفاوت می‌دهند

samsung-logo-630x420

باز هم سامسونگ و باز هم خبرهایی از ساخت یک دستگاه جدید. بر طبق تیوری‌های منتشر شده از هلند گفته می‌شود این دستگاه چیزی شبیه به پدفون سرشار از خلاقیت کمپانی ایسوس بوده و ویژگی‌هایش در برخی از بنچمارک‌ها به تازگی نمایان شده است.

مثلا برخی از این مشخصات نشان ازدو نسخه متفاوت از SM-G900 سامسونگ دارند و این یعنی این دستگاه در بنچمارک انتوتو با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و در بنچمارک GFX با رزولوشنی برابر با 2560×1440 پیکسل ظاهر شده است که نشان می‌دهد یکی برای یک اسمارتفون و دیگری متعلق به یک تبلت است.

دلیل دیگری که می‌توان از وجود چنین دستگاهی مطمین‌تر شد، نام تجاری جدیدی به نام سامسونگ هیت بوده که به این کمپانی ارایه شده است . برنامه ترید مارک نیز نام این دستگاه را در زیر فهرست اسمارتفونها و تبلت‌ها جا داده است و اوایل همین امسال بود که سامسونگ پیتنتی که نشاندهنده یک اسماتفون بود که به تبلتی متصل می‌شد دریافت کرد.

البته می‌توان این احتمال را نیز داد که وجود دو نسخه متفاوت از SM-G900 نشان دهنده دو نسخه پلاستیکی و فلزی گلکسی اس 5 یا دو نسخه بین المللی یا خانگی این دستگاه است، اما اگر واقعا این مشخصات مرتبط به سامسونگ هیت باشد نمی‌دانیم که آیا از نظر طراحی دقیقا مثل پدفون خواهد بود یا سامسونگ چیز دیگری در سر دارد.

خوشبختانه چیزی به CES نمانده است و به زودی همه چیز روشن می‌شود.

1 در مورد “شایعات خبر از ساخت یک دستگاه سامسونگی متفاوت می‌دهند”

  1. یعنی واقعا سامسونگ همچین گجتی بزنه عالی میشه خیلی وقته منتظره این محصوله سامسونگم خیلی عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH