مایکروسافت Band و برنامه‌های سلامتی مربوط به آن از رده خارج می‌شوند!

احتمالا نمی‌دانید که شرکت مایکروسافت وارد بازار دستگاه‌های مربوط به بهداشت شده است. این مورد به‌دلیل عدم توانایی محصولات در جذب مشتری اتفاق افتاده است. Microsoft Band مدتی است که در بازار رقابت حضور دارد اما افراد بسیار کمی از حضور این محصول اطلاع دارند و حتی افراد کمتری از این محصول ناموفق مایکروسافت استفاده می‌کنند.

به همین دلیل مایکروسافت برنامه‌ای برای این محصول ناموفق خود دارد. اما این نقشه‌ای زیبا نیست. این شرکت، اعلام کرده است که تمامی برنامه‌های کاربردی و مرتبط با سلامت این دست‌بند در تاریخ ۳۱ ماه مه از کار خواهند افتاد.

پروژه Microsoft Band در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. اما این برنامه‌ها تا امروز برای خریداران این محصول پشتیبانی می‌شوند. اگر یکی از مصرف‌کنندگان این محصول هستید، تا تاریخ ۳۱ ام ماه مه فرصت دارید تا تمام اطلاعات خود را بازیابی کنید.

اگر از تاریخ اول دسامبر ۲۰۱۸ تا اول ماه مارس ۲۰۱۹ این محصول را خریداری کرده و اطلاعات مربوط به سلامت خود را در قسمت Health Dashboard ذخیره کرده‌اید، شما جزو افراد واجد شرایط برای دریافت بازپرداخت از طرف شرکت مایکروسافت هستید. لازم است برای دریافت این پول که قیمت ۸۰ دلار برای Band 1 و ۱۷۵ دلار برای Band 2 است، درخواستی پس از دریافت ایمیل از طرف شرکت مایکروسافت ارایه دهید.

لازم به ذکر است که اگر دست‌بند شما دارای وارانتی است تمام شرایط بازپرداخت برای شما نیز صدق می‌کند و می‌توانید پول خود را از این شرکت دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH