انتشار به‌روزرسانی پایدار MIUI 10.2.3.0 به‌همراه پچ امنیتی ماه فوریه برای گوشی پوکوفون F1

به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری MIUI 10 به‌همراه پچ امنیتی فوریه 2019 اندروید برای هندست پوکوفون F1 در حال انتشار است. این اسمارت‌فون در هندوستان با نام پوکو F1 شناخته می‌شود.

به‌روزرسانی جدید با شماره ورژن 10.2.3.0.PEJMIXM منتشر شده و بیش از 550 مگابایت حجم دارد. در حال حاضر مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه ویژگی‌های دیگری را به گوشی اضافه خواهد کرد؛ چرا که تیم توسعه‌دهندگان زمان کافی جهت نگارش فهرست کاملی از تغییرات اعمال شده را در اختیار نداشته است. اما اکنون می‌دانیم که این به‌روزرسانی فاقد قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدیویی 4K با نرخ 60 فریم‌برثانیه خواهد بود؛ مشخصه‌ای که اوایل هفته جاری از طریق یک به‌روزرسانی بتا ارایه شد.

با این‌حال Alvin Tse؛ مدیر واحد Pocophone Global اعلام کرد که کمپانی به منظور ارایه قابلیت ضبط ویدیویی 4K با سرعت 60 فریم‌برثانیه به کاربران غیر آزمایشی، به‌روزرسانی پایدار دیگری را در اواخر این ماه عرضه خواهد کرد. این به‌روزرسانی با وجود برخورداری از قابلیت ضبط ویدیویی 4K با نرخ 60 فریم‌برثانیه از مشخصه Widevine L1 پشتیبانی نخواهد کرد. این ویژگی ماه گذشته در اختیار کاربران بتا قرار گرفت. لذا چنان‌چه مایل به استفاده از 2 مشخصه مذکور هستید؛ در این‌صورت احتمالا بایستی از به‌روزرسانی پایدار صرف‌نظر نموده و به طیف کاربران بتا ملحق شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH