اپلیکیشن One Hand Operation و ژست‌های حرکتی سامسونگ در پلی‌استور منتشر شد

دستگاه‌های اندرویدی راه زیادی را تا به امروز طی کرده‌اند که به پیشرفت‌های زیادی که آن‌ها را مشاهده می‌کنیم، برسند. گوشی‌های اندرویدی در ابتدا مجهز به دکمه‌های فیزیکی بودند که بعدها این دکمه‌ها جای خود را به دکمه‌های روی صفحه دادند و در این زمان که ما با شما صحبت می‌کنیم، دستگاه‌های اندرویدی مجهز به ژست‌های حرکتی هستند که ما توسط این ژست‌ها می‌توانیم در منوهای مختلف گوشی هوشمند خود، جا‌به‌جا شویم.

با بزرگتر شدن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، کارکردن با یک دست در این تلفن‌ها کار بسیار دشواری خواهد بود. سامسونگ برای راحت‌تر کردن کار با هندست‌های بزرگ، اپلیکیشن One Hand Operation و ژست‌های حرکتی خود را به طور رایگان در پلی‌استور منتشر کرده است.

این برنامه کاربردی باعث راحت‌تر شدن ناوبری تلفن همراه شما توسط یک دست می‌شود، این اپ به شما اجازه می‌دهد تا کارهای مختلفی را با ژست‌های حرکتی مخصوص انجام دهید. این ژست‌ها در گوشه صفحه نمایش تلفن شما قرار می‌گیرند و به عنوان مثال به شما کمک می‌کنند تا با لمس کردن قسمت‌های متفاوت به صفحه قبلی بروید، عکس بگیرید و آخرین برنامه اجرا شده را دوباره اجرا کنید. البته تمامی این ژست‌ها قابلیت شخصی‌سازی را هم دارند و شما برای اجرای کارهای مختلف می‌توانید این ژست‌ها را برحسب سلیقه خود انتخاب کنید.

این اپ فقط در گوشی‌های هوشمند سامسونگ کار می‌کند و اگر شما از تلفن‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید از طریق لینک زیر، اپ را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH