آیا باید منتظر عرضه یک دسته بازی از گوگل باشیم؟

کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها که در 27 اسفند برگزار خواهد شد، شاهد معرفی یک دسته بازی از شرکت گوگل خواهد بود. به تازگی پیش از شروع کنفرانس GDC 2019 تصاویری از یک کنترلر بازی مربوط به شرکت گوگل، توسط کاربری با نام RepsUp 100 در توییتر منتشر شده است. به نظر می‌رسد گوگل با تولید این کنترلر بازی قصد ورود به صنعت بازی‌ و گیمینگ را دارد.

البته به نظر نمی‌رسد این تصاویر یک طراحی نهایی از این دسته باشند و به احتمال زیاد فقط یک ماکت هستند. تصاویر این طراحی به این منظور در فضای رسانه‌ای پخش شده ‌که این شرکت بداند کاربران چه عکس‌العمل و واکنشی به این حرکت و محصول گوگل نشان می‌دهند.

در طراحی این محصول احتمالی گوگل، دسته‌های چپ و راست (هندل‌ها) بسیار ضخیم و غیرقابل انعطاف هستند. هم‌چنین، بازی طولانی مدت با این دسته ممکن است کاربران را خسته کند.

دکمه‌های آنالوگ این دستگاه در یک راستا قرار دارند و شبیه دسته‌های قدیمی دوال شاک پلی‌استیشن هستند. طراحی این دسته یک طراحی کاملا جدید نیست، کاربران کنسول‌های نینتندو و ایکس‌باکس وان با طراحی این دسته بیشتر آشنا هستند.

طرح‌های رنگی این دسته هم بیانگر رنگ‌های اصلی لوگوی گوگل است. البته این توزیع رنگ‌ها در کنترلر گوگل فاقد یک الگوی معین و خاص است.

به نظر می‌رسد این دسته دارای دکمه‌های برگشت به صفحه اصلی بازی، تنظیمات، دکمه مخصوص گوگل و دکمه‌ای که علامت میکروفون برروی آن قرار دارد است.

در حالی‌که هیچ تصویری از نمای پشت این دسته بازی وجود ندارد، ثبت یک شماره اختراع توسط گوگل در سال 2018 نشان می‌دهد که چهار دکمه دیگر در پشت این دستگاه وجود دارد که دو دکمه آن بزرگتر از بقیه دکمه‌ها است.

برای معرفی این دسته بازی و دیدن شکل و شمایل این محصول باید تا کنفرانس گوگل که در 27 اسفند 1397 برگزار می‌شود، منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH