آی‌مک‌های جدید به سنسورهای بیومتریک و سلامتی مجهز خواهند شد

در حال‌حاضر ساعت هوشمند اپل تنها گجتی از شرکت اپل است که سلامت افراد را تحت‌نظر قرار می‌دهد، مانند ضربان قلب شما. شایعاتی هم وجود دارند که اپل ویژگی‌های iWatch را به نسل‌های بعدی ایرپاد‌های خود، اضافه کند. اما اکنون به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا ویژگی‌های کنترل سلامتی را به کامپیوتر‌های iMac هم بیافزاید.

این شرکت در حال بررسی ایده اضافه کردن ابزارها و ویژگی‌های سلامتی و بهداشتی در کامپیوترهای خود است. این پتنت جدید که دارای یک سنسور بیومتریک است، نشان از این دارد که قصد اپل برای کار کاملا جدی بوده و ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور، این دستگاه معرفی و عرضه شود.

البته ما در مورد عملکرد این سنسور و ویژگی‌هایش هیچ چیزی نمی‌دانیم. شاید اپل این سنسور را در صفحه کلید iMac (که یک کار هزینه‌بر است) و یا درون تاچ‌پد دستگاه جاسازی کند. راه‌حل دیگر هم اضافه کردن این سنسور به همراه سنسور تاچ آیدی است، تا کاربران علاوه‌بر بازکردن قفل صفحه توسط اثر انگشت، از قابلیت‌های سنسور بیومتریک مانند ضربان قلبشان مطلع شوند.

این پتنت یک مفهوم بسیار جالب برای شرکت‌هایی خواهد بود که بدانند سنسورهای سلامتی فقط مختص تلفن‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی مثل iWatch نیستند و با اضافه کردن این سنسورها به همراه قابلیت‌های خاص، کاربران کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند نظاره‌گر سلامتی خودشان در هنگام کار زیاد با رایانه باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH