شیائومی ردمی 7 و ردمی نوت 7 در 27 اسفند معرفی خواهند شد

شرکت شیائومی در حال کارکردن برروی تلفن‌های هوشمند جدید خود است. یکی از محصولاتی که کاربران و هواداران این برند چینی، منتظر آن هستند گوشی شیائومی ردمی 7 است. مدیر بخش ردمی شیائومی اعلام کرده که گوشی‌های ردمی 7 و ردمی نوت 7 در کنفرانس این شرکت که در 18 مارس (27 اسفند 1397) در شهر پکن برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی خواهند شد.

طبق معمول تصاویر و مشخصات این گوشی در رسانه‌های خبری لو رفته است. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن HD+ و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 632 در این گوشی، وظیفه پردازش‌ها و انجام محاسبات را بر عهده دارد. ردمی 7 در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. اولین نسخه دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی است، نسخه دوم مجهز به یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهد بود و نسخه بعدی که انتخاب خوبی برای کاربران به نظر می‌رسد، دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی است.

در پشت این دستگاه یک دوربین دوگانه وجود دارد که مجهز به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی برای فیلمبرداری و عکسبرداری است. سنسور اثر انگشت هم همانند اکثر محصولات چینی، در پشت گوشی قرار دارد.

ظرفیت باتری ردمی 7 حدود 3900 میلی‌آمپر است که این باتری توسط یک پورت microUSB قابل شارژ خواهد بود.

تنوع رنگ این گوشی نسبت به سایر رقبای شیائومی بیشتر است و مشتریان می‌توانند این تلفن هوشمند را در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، ارغوانی و خاکستری تهیه کنند. انتطار می‌رود این دستگاه با قیمتی حدود 900 یوان چین (134 دلار) به بازار عرضه شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH