احتمال عرضه پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ با قیمتی ارزان‌تر از گلکسی S10e

فبلت گلکسی‌نوت 10 تعداد دستگاه‌های سامسونگی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 را به عدد 6 خواهد رساند. اما بر اساس اطلاعات یک منبع (به نقل از وب‌سایت AndroidHeadlines)، غول کره‌ای دستگاه‌های پرچم‌دار بیش‌تری را در آستین دارد که همگی آن‌ها لزوما گران‌قیمت نیستند.

اگرچه تعداد دقیق این دستگاه‌ها مشخص نشده است؛ اما ادعا شده که سامسونگ در تدارک عرضه یک گوشی پرچم‌دار با قیمت‌گذاری رقابتی است و این هندست در اواخر سال جاری ارایه خواهد شد. ظاهرا قیمت‌گذاری این دستگاه در مقایسه با گلکسی S10e ارزان‌تر خواهد بود؛ با این وجود هر 2 هندست از تراشه اسنپ‌دراگون مشابهی استفاده می‌کنند.

سامسونگ گلکسی S10e

متاسفانه به هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون این اسمارت‌فون اشاره نشده است. با این‌حال قرارگیری آن در رتبه‌ای پایین‌تر از سری گلکسی S نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا همان گلکسی A90 شایعه شده خواهد بود.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این اسمارت‌فون احتمالا از تنها یک مجموعه دوربین بهره خواهد برد. دلیل این موضوع آن است که دوربین گوشی در قالب یک ماژول کشویی منحصربه‌فرد با قابلیت چرخش قرار خواهد گرفت؛ لذا این پیکره‌بندی امکان استفاده از حسگر مذکور جهت ثبت تصاویر سلفی را فراهم می‌کند. در حال حاضر جزئیات مربوط به این پیکره‌بندی روشن نیست؛ اما گفته شده که دوربین اصلی دستگاه مجهز به حسگری با رزولوشن 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

در راستای کاهش هزینه‌ها، گلکسی A90 احتمالا نمایشگر آمولد موجود در هندست‌های سری گلکسی S10 را کنار گذاشته و در عوض از یک نمونه ارزان‌قیمت‌تر LCD بهره می‌گیرد. ظرفیت رم و حافظه‌داخلی گوشی نیز احتمالا کاهش خواهند یافت. بعلاوه پنل پشتی شیشه‌ای پرچم‌داران گلکسی S با یک نمونه پلاستیکی براق جایگزین خواهد شد.

در حال حاضر این اطلاعات صرفا بر اساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شوند؛ لذا در صحت آن‌ها بایستی با دیده تردید نگاه کرد. اما در صورت تصمیم سامسونگ برای عرضه یک پرچم‌دار اقتصادی، موقعیت محصولات مشابه ساخت شیائومی و وان‌پلاس احتمالا تا حدودی به مخاطره خواهد افتاد؛ اما رقیب قدرتمند سامسونگ یعنی هواوی تحت تاثیر چنین اقدامی قرار نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH