ساعت هوشمند Watch GT هفته آینده در هند توزیع می‌شود

هواوی دو نسخه دیگر از ساعت Watch GT را عرضه می‌کند

عرضه‌ محصولاتی دیگر در مراسم رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار تقریبا تبدیل به یک سنت در میان شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون شده است. در این میان هواوی نیز از فرصت مراسم معرفی گوشی‌های خانواده P30 استفاده خواهد کرد و در خلال این مراسم دو نسخه جدید از اسمارت‌واچ Watch GT را ارایه خواهد کرد.

گجت پوشیدنی چینی‌ها در اگوست سال گذشته و همزمان با رونمایی از گوشی‌های خانواده میت 20 عرضه شد و حالا هواوی با اضافه کردن نسخه‌های Elegant و Active برند خود در این زمینه را گسترش خواهد داد. نسخه اکتیو شباهت زیادی به نسخه حال حاضر Watch GT دارد و همانطور که از نام آن برمی‌آید برای فعالیت‌های ورزشی مناسب خواهد بود. از طرف دیگر نسخه Elegant طراحی رسمی‌تری دارد. هر دو نسخه صفحه نمایش 1.39 اینچی اولد و دو دکمه کناری خود را حفظ کرده‌اند. سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی جدید هواوی نیز همچنان Light OS خواهد بود. گفتنی است تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به رندرهای طراحی شده توسط Roland Quandt می‌شود.

در خصوص قیمت این دو مدل هنوز چیزی مشخص نیست، اما شنیده‌ها حکایت از برچسب قیمتی 249 یورویی برای نسخه Active و 229 یورویی برای نسخه Elegant دارند. شباهت این قیمت‌گذاری به قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز از نکات قابل توجه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH