۱۰ تبلت برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!

best-tablets

سال 2013 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا ۱۰ محصول برتر در این سال را لیست کرده و از شما و کارشناسان زبده فناوری بخواهیم تا برترین مدل را انتخاب کنند و جایزه ویژه آی‌تی‌رسان را به آن اعطا کنیم. بدین خاطر، در نظر سنجی پایان مقاله شرکت کنید تا بهترین مدل‌ها از نظر خوانندگان را بشناسیم. هر مدل بسته به جایگاهی که به دست می‌آورد، حایز امتیاز 1 تا 10 خواهد شد و سپس با امتیازات مشابهی که کارشناسان ما به تبلت‌ها داده‌اند، تلفیق شده و برترین محصول 2013 را معرفی خواهیم کرد.

شما فکر می‌کنید کدام تبلت، موفق به دریافت جایزه ویژه آی‌تی‌رسان در سال 2013 خواهد شد؟!

آمازون کیندل فایر HDX 8.9

kindle-fire--HDX-8

شرکت آمازون که با تبلت‌های سری کیندل خود شروعی رویایی در بازار تبلت‌ها داشت، این بار تصمیم به ساخت نمونه‌هایی قدرتمند و با کیفیت گرفته تا به کمک آن‌ها، همچنان در بازار به پیش براند. کیندل فایر HDX نسخه 8.9، از یک نمایشگر با همین سایز و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌گیرد که با کمک چیپست اسنپدراگون ۸۰۰، لحظاتی رویایی را برای کاربر خویش رقم خواهد زد.

اپل آی‌پد ایر

apple-ipad-air-review

یکی از بهترین تبلت‌های سال ۲۰۱۳ را باید آی‌پد ایر اپل دانست، محصولی که نسبت به نسخه‌های پیشین در طراحی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است و به نوعی می‌توان سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین تبلت 9.7 اینچی بازار دانست. این دستگاه که حتی قادر هستید آن را با یک دست نیز نگاه دارید، تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت داشته و از نسل نوین پردازنده ۶۴ بیتی در آن استفاده شده است.

اپل آی‌پد مینی 2

ipad-mini

خوشبختانه نسخه دوم آی‌پد مینی نسبت به مدل اولیه دچار تغییرات شگرفی شده که افزایش وضوح تصویر نمایشگر به ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را باید یکی از نمونه‌های بارز آن دانست که سبب شده تا برای اندازه 7.9 اینچی، به چگالی پیکسلی ۳۲۴ در هر اینچ برسید. این تبلت نیز از نسل نوین پردازنده‌های 64 بیتی اپل بهره می‌گیرد و با استفاده از دوربین ۵ مگاپیکسلی، توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را نیز داراست.

ایسوس ممو پد FHD 10

asus-memo-pad-fhd-10

کمپانی ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر روی محصولات تبلتی خود دارد و تنوع زیادی را هم می‌توان در بین کالاهای این برند مشاهده کرد. ممو پد FHD 10، یکی از تبلت‌های جدید ایسوس است که از ویژگی‌های بارزی همچون نمایشگر فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم و باتری پر توان ۶۷۶۰ میلی‌آمپری بهره می‌گیرد. همچون بسیاری از تبلت‌های ایسوس که به پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند، این دستگاه نیز از دو هسته اتم Z25660 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

ال‌جی جی پد 8.3

lg_gpad_8_3_tablet_01

دومین تبلت تولیدی ال‌جی تا به امروز، توانست به سرعت برای خود نامی دست و پا کرده و تبدیل به یکی از بهترین‌های بازار شود. این دستگاه که از نمایشگری با کیفیت و با ابعاد 8.3 اینچ بهره می‌گیرد، بسیار خوش دست بوده و می‌توان آن را با یک دست نیز به راحتی نگاه داشت. یکی از ویژگی‌های بارز جی‌پد، قیمت بسیار خوب آن است که سبب می‌شود تا کاربران زیادی جذب آن شوند. طراحی زیبا و اسپیکرهای استریو، از دیگر مشخصات این تبلت محبوب هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 10.1 (2014)

galaxy-note10

نسخه جدید از سری مشهور نوت 10.1 سامسونگ را باید یکی از برترین تبلت‌های بازار دانست، جایی که به لطف مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند، تبدیل به یکی از قدرتمندترین‌ها شده است. نمایشگر 10.1 اینچی از وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی بهره می‌گیرد و پردازنده توانمند اسنپدراگون ۸۰۰ دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر کدام از ۴ هسته کریت 400 است و رم ۳ گیگابایتی، اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها را امکان پذیر می‌سازد. باتری 8220 میلی‌آمپری و دوربین 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ویژه این تبلت مجهز به قلم استایلوس، هستند.

سونی اکسپریا تبلت Z

Xperia-Tablet-Z

با اینکه سونی در رده تبلت‌ها، محصولات زیادی را عرضه نمی‌کند، اما با ارایه کالاهایی خاص، سعی دارد تا با همان یک نمونه هم موفقیت‌های زیادی را کسب کند. تبلت Z ویژگی‌های بسیاری را در خود جمع آوری کرده و نمایشگر با کیفیت 10.1 اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول سونی بایستی به قابلیت ضد آب بودن اشاره کرد و دوربین ۸ مگاپیکسلی، توانایی ضبط تصاویر فول اچ‌دی را داراست.

مایکروسافت سرفیس 2

microsoft-pro-2

با آنکه سری نخست تبلت‌های سرفیس مایکروسافت، موفقیت‌های زیادی را نصیب این کمپانی نکرد، اما این شرکت در سری دوم سعی نمود تا با پوشش ایرادات، محصولی قدرتمند را روانه بازار کند. سرفیس ۲ با بهره‌گیری از ویندوز 8.1 نسخه RT، تحربه آشنایی را برای کاربران خودش رقم می‌زند. این تبلت 10.6 اینچی که وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد، جزء معدود کالاهایی است که از چیپست‌های قدرتمند تگرا 4 انویدیا بهره می‌گیرد و چهار هسته کورتکس A15 با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد.

نکسوس 7 (2013)

Nexus_7_(2013)

موفقیت‌های سری اول نکسوس 7 به قدری زیاد بود که گوگل برای تولید دومین کالای خود باز به سراغ ایسوس رفت. این تبلت بسیار خوش قیمت که نمایشگری ۷ اینچی دارد، وضوح تصویر فول اچ‌دی را این بار برای محصول خویش برگزیده تا چگالی پیکسلی آن تا رقم تحسین برانگیز ۳۲۳ در هر اینچ بالا برود. استفاده از آخرین نسخه اندروید و به روز بودن همیشگی این دستگاه، از ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به سایر رقبای اندرویدی کاملا متمایز می‌کند و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابابتی در بازار موجود است.

نوکیا لومیا 2520

NUSA-Lumia-2520-PP-Hero1-jpg

اولین تبلت تولیدی نوکیا دارای مشخصات بسیار خوبی است تا به همراه رنگ‌بندی‌های زیبا، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. این تبلت 10.1 اینچی که وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 بوده و تجربه روانی از کار کردن را برای کاربر خویش رقم می‌زند. دوربین آن از لنز کارل زایس با وضوح 6.7 مگاپیکسلی بهره گرفته و توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را نیز دارد. باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری نیز توان بسیار خوبی را در کار کردن با لومیا 2520 فراهم می‌آورد.

حال نوبت شماست، برترین را انتخاب کنید!

[polldaddy poll=7679345]

48 در مورد “۱۰ تبلت برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!”

  1. بأباً من خودم iPad Air واسم از أمریکا اوردن واقعا مثل باد سبک و پر سرعته من قبلش نمسیس داشتم ولی من می گم فقط iPad Air یه تجربه فوق أعاده

  2. نوت8باقالی نیست که نزاشتینش!!!!!!!!!!
    حد اقل از نکسوس بهتره
    ناسلامتی قبل از نوت 10.1 2014اومده

    امکاناتشم نسبت به قیمتش عالیه……..
    من دارمش که دارم میگم.

    1. به هر حال قیمت هم یک فاکتوره بسیار مهمه حالا یک سوال از کسایی که به آیپد رای دادن با وجود قیمت دو نیم برابری آیا آیپد دو برابر و نیم بهتر از جی پده؟

      1. چرا نمی ارزه
        ساپورتش خیلی بهتره،پردازندشم خیلی بهتره،از نظر ظاهرم کم نداره،نمایشگرشم خیلی بهتره(تو فیلما و عکسام حتی مشخصه)،در هر صورت دوربینشم بهتره،برندشم تو زمینه تبلت خیلی معتبر تره!
        تقریبن از تمامی جهات به جز قیمت بهتره که فک کنم دیگه دو نیم برابر بیرزه

        1. رم نمیخوره، گارانتی معتبر (حداقل تو ایران) نداره ، برنامه هاش خارج از امریکا چندان کارایی نداره، کیفیت صفحه نمایش از لحاظ حجم پیکسل بیشتر تبلیغاتیه تا کاربردی، دورینش تفاوتی نداره، قدرت برتر پردازندش تأثیری در عملکردش نداره (حداقل در حال حاضر) و… نه عزیزم دو برابر و نیم نمی ارزه به ویژه در ایران

        2. چرا خارج از آمریکا کاربرد نداره؟دوتا مثال از نظر خودت بگو در عوض من 10 تا بگم!تبلیغات نیس می شه دید!من همه جا دبدم بنویسین یکی از ضعف های جی پد دوربین متوسطه که یکی از مزایای آیپد مینی دوربینشه!
          در ضمن چرا تاثیر نداره عزیز؟

        3. در برتری آندروید بر os به ویژه خارج از امریکا که شکی نیست و اثبات اون هم فروش بیشتر این محصول در امریکا برعکس همه جای دنیاست

          من قصد تخریب آیپد رو ندارم حرفم اینه که قیمت بیش از حد یکی از ضعف های آیپد به شمار می آد وگرنه مسلمه که از لحاظ سخت افزاری در وضعیت بهتری قرار داره

  3. این که کدوم تبلت بیشتر رای میاره به تعداد طرفدارهای اون توی سایتی که نظرسنجی شده بستگی داره نه امکاناتش
    در ضمن بین نوت ٢٠١۴ و ایر نمیشه گفت که کدوم بهتره حتی سایتهای معتبری هم که دو تبلت با هم مقایسه کردن بعضی هاشون مثل فون ارنا ایر بهتر دونستنو بعضیا مثل نوتبوک چک نوت٢٠١۴ به نظر من نوع نیاز شخص از تبلت مهمه برای گفتن این که کدومشون بهتره.
    مثلا خود من ایپد ٣ دارم ولی به نظرم نوت ٢٠١۴ امکاناتش بیشتر از ایر بدردم میخوره و این بستگی به نیاز خود شخص داره و به نظرم نوت بهتره ولی شاید کسی کیفیت ساخت و سبک بودن واسش مهم تر باشه پس به نظر اون ایر بهتره!
    عاقا اصلا مساوی !!!
    بیخیال اخره شبه خودمم نمیدونم دارم چی میگم!

        1. طرفدارای اپل مثل خود اپل همه چیو کپی میکنن از سامسونگ به خاطر اظهار نظرم معذرت میخوام من اشتباه کردم ببخشید

        2. یکی با اسم من پیام قبلی رو زده ای تیرسان یه کاری کن یقیه که قبلا با یه اسم و ایمیل خاص پیام زدن دیگه نتونن با همون اسم و ایمیل متفاوت بیان نظر بقیه رو خراب کنن

        3. ارزشمند ترینش بدون تعصب G Pad 8.3 هست. مخصوصاً برای ما ایرانیا عالی پشتیبانیش میکنه ال جی.

        4. ارزشمند ترینش بدون تعصبنوت 10.1 2014 هست. مخصوصاً برای ما ایرانیا عالی پشتیبانیش میکنه سامسونگ .

        5. بعضی سامسونگیا از بقیه کپی می کنند .(حتی از اسم من) قیمت نوت چند برابر جی پد هست؟؟ فقط به خاطر یه قلم و چند دهم گیگاهرتز بیشتر؟؟جی ال ایکس از سامسونگ بهتر میزنه.

    1. همونجور که بیشترین جوایزو امسال تبلتسامسونگ گرفت منم به این تبلت رای میدم.سونی چیه گور باباش سامسونگ غلط کردم ببخشید

  4. من نسبت به قیمت و کارایی ال جی جی پد رو میپسندم هر چند هنوز یه نیروی خاصی نمیزاره برم طرف محصولات ال جی با اینکه میدونم خیلی محصولات خوب و زیبا هستند و قیمت مناسبی هم اغلب دارن

    1. من نسبت به قیمت و کارایی سامسونگ نوت 10.1 2014 رو میپسندم هر چند هنوز یه نیروی خاصی نمیزاره برم طرف محصولات سونی مسخره برم با اینکه میدونم خیلی محصولاتمسخره و اشغال هستند و قیمت مناسبی هم اغلب ندارن

  5. نظر دادن خیلی مشکله! پس من و امثال من که اطلاعات زیادی نداریم، بهتره نظر ندیم و صبر کنیم تا خود آی تی رسان این محصولات رو بر اساس معیارها رده بندی کنه…

  6. خدا کنه تبلت نوکیا مثل سرفیس نشه که قیمت غیرمنطقی داشته باشه اگر هم قیمت آیپد یا نوت بشه خیلی خوبه و می تونه پرفروش باشه.. انتخاب من لومیا 2520

    1. خدا کنه تبلت نوکیا مثل سرفیس نشه که قیمت غیرمنطقی داشته باشه اگر هم قیمت آیپد یا نوت بشه خیلی خوبه و می تونه پرفروش باشه.. انتخاب من نوت 10.1 2014

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH