تصاویر گرفته شده توسط هواوی پی 30 پرو نشان از قدرت عالی دوربین این دستگاه ندارد

همانطور که از شایعات و خبرهای قبلی متوجه شده‌ایم، هواوی پی 30 پرو مجهز به یک دوربین پریسکوپی با زوم بزرگ بوده، این زوم دیجیتالی، بزرگنمایی تصاویر را تا 10 برابر ممکن می‌کند. چند هفته پیش تصاویری که از دوربین پی 30 پرو در نمایشگاه بارسلون گرفته شده بود را مشاهده کردیم، امروز هم چند تصویر جدید از یک مکان دیگر توسط دوربین قدرتمند پی 30 به دست ما رسیده است.

متاسفانه با دیدن این تصاویر می‌توان متوجه شده که دوربین این گوشی در فواصل مختلف کانونی و در هنگام زوم، با نورهای موجود در تصویر مشکل دارد. این تصاویر از یک کنسرت گروه موسیقی ثبت شده‌اند، البته همه این موضوع را می‌دانیم که محیط‌های نیمه‌تاریک و تاریک مثل کنسرت، بدترین کابوس برای دوربین‌های دیجیتالی گوشی‌های هوشمند هستند. هم‌چنین در تصاویر زیر، نقاط روشن تصویر در حالت زوم یک پشت‌زمینه سیاه و سفید در تصویر ایجاد کرده است.

این نکته را هم درنظر داشته باشید که اکثر تصاویر با کیفیت 10 مگاپیکسل ثبت شده، تصویر شماره 9 در اسلاید دارای وضوح 20 مگاپیکسلی است.

تصاویر دیگری که توسط هواوی پی 30 پرو گرفته شده، مربوط به یک جشن عروسی است. این عکس‌ها به ما نشان می‌دهند که چقدر می‌توانید روی عناصر کوچک تصویر مثل جواهرات و گوشواره عروس زوم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH