امکان جستجو در گوگل با کیبورد SwiftKey

وبگردی هنگام استفاده از کیبورد دیجیتال خود زمانی که در حال تایپ کردن هستید می‌تواند تجربه‌ای جالب و بسیار کاربردی باشد. مایکروسافت به این موضوع پی برده است و به همین دلیل سال گذشته امکان جستجو در Bing را به کیبورد SwiftKey برای کاربران اندروید افزود.

این ویژگی فقط منحصر به موتور جستجوی بینگ بود که مسئله‌ای تعجب برانگیز نیست زیرا مایکروسافت بینگ و کیبورد SwiftKey را در اختیار دارد. خوش‌بختانه، در آپدیت جدید این برنامه برای کاربران اندروید امکان تغییر مرورگر پیش‌فرض از بینگ به گوگل وجود دارد و از این پس می‌توانید با استفاده از این کیبورد در گوگل نیز وبگردی کنید.

برای فعال کردن این ویژگی، برنامه را باز کرده و به قسمت تنظیمات وارد شوید. در این قسمت بخش search engine را انتخاب کنید و از این قسمت مرورگر پیش‌فرض خود را به گوگل تغییر دهید. از این پس می‌توانید در گوگل بدون خروج از برنامه‌ای با استفاده از این کیبورد جستجو و وبگردی کنید. به سادگی سمبل + را تایپ کنید تا قسمت toolbar کیبورد گشوده شود و از این قسمت آیکون search را انتخاب کنید.

این آپدیت در گوگل‌پلی منتشر نشده است و این احتمال وجود دارد که این آپدیت فقط برای مناطق مشخصی عرضه شود. با این وجود، اقدام مایکروسافت برای ایجاد یک رقیب برای موتور جستجوی خود در این کیبورد مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH