گوگل از استودیو جدید ساخت بازی و برنامه برای استادیا رونمایی کرد

گوگل سیستم ‌عامل گیمینگ جدید خود به نام “استادیا” را معرفی نمود. این شرکت اعلام کرد که یک استودیوی بازی‌سازی اختصاصی را نیز به همین اسم ایجاد نموده که تمرکز آن تنها بر روی ساخت و تکمیل بازی‌های مبتنی بر سیستم‌ عامل استادیا خواهد بود. به علاوه برای یکپارچه کردن فناوری استادیا با بازی‌های سایر توسعه‌دهندگان نیز همکاری‌های زیادی انجام گرفته است.

استادیا

با این حال متاسفانه اخبار منتشر شده حاکی از آن است که در مراسم رونمایی سیستم‌ عامل استادیا، جزئیات اصلی در مورد این محصول جدید از جمله اندازه یا مکان و یا حتی برنامه‌هایی که در حال حاضر برروی آنها کار می‌کنند، اعلام نشده است.

تنها خبری که در رابطه با آن تایید شده این است که استودیوی جدید، تحت نظر جید ریموند اداره خواهد شد که پیش‌تر بعنوان تولید‌کننده و بازی‌ساز در غول‌های بازی‌سازی همچون الکترونیک آرتز و یوبیسافت مشغول به کار بوده است. او از اواخر سال 2018 به جمع نخبگان گوگل افزوده شده و بر روی یک پروژه محرمانه که به احتمال زیاد همین پروژه استادیا است، فعالیت می‌کند.

گوگل همواره صنعت بازی‌سازی را از طریق پلی استورِ خود مورد تشویق و حمایت قرار می‌دهد ولی این اولین بار است که شرکت به دنبال ایجاد ساخت بازی‌های اختصاصی مربوط به خود است و پروژه استادیا گام مهمی برای تحقق این هدف به شمار می‌رود. همچنین تخصص و تجارب بیست ساله ریموند در صنعت بازی‌سازی، می‌تواند تضمین خوبی برای اطمینان از موفقیت استادیا و رسیدن گوگل به اهداف جاه‌طلبانه‌اش باشد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه استادیا را از این لینک کسب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH