sport-handsfree (4)

با بهترین هدفون‌های ورزشی آشنا شوید

برای این‌که بتوانید به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید و در عین حال مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنید، به یک هدفون نیاز دارید. این دیوایس‌ها در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه در حال فعالیت هستند و به‌همین دلیل آزادی و دردسر کاربران برای خرید یک هدفون بیش‌‌تر شده. دسته‌ای از این گجت‌ها مخصوص ورزشکاران طراحی شده‌اند تا به‌عنوان مثال حتی در باشگاه‌ها نیز بتوانیم پلی‌لیست‌مان را پخش نماییم. در ادامه قصد داریم تا با بهترین هدفون‌های ورزشی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


جی‌بی‌ال FREE X

sport-handsfree (4)

وزن کم و دیزاین ارگونومیک یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی محصول جی‌بی‌ال به‌حساب می‌آید و آن را به گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران تبدیل کرده. اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب می‌توانید راحت‌تر به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید و همچنین به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازید. FREE X در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از این رو قادر به استفاده از هدفون در باشگاه‌ها خواهید بود. تولیدکننده از باتری غول‌پیکری در این مدل بهره گرفته که این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها به پخش موزیک‌ها مشغول شوید. میکروفونی حساس روی بدنه به‌چشم می‌خورد تا با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. اما مهم‌ترین دلیل برای خرید FREE X، کیفیت پخش صدای آن است. موسیقی‌ها با شفافیتی کم‌نظیر و میزان باس بالا پلی می‌شوند و هدفون جی‌بی‌ال حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پلنترونیکس BackBeat Fit 300

sport-handsfree (4)

نک‌بندها دسته‌ای از هدفون‌ها شمرده می‌شوند که باید آن‌ها را دور گردن بیندازید و سپس گوشی‌ها را در گوش‌تان قرار دهید. خوش‌بختانه پلنترونیکس نیز اقدام به تولید چنین محصولی نموده و نام آن را BackBeat Fit 300 گذاشته. با توجه به وزن کم گجت، بعد از مدتی حضور آن را حس نمی‌کنید و راحت‌تر قادر به شنیدن موسیقی‌ها و ورزش کردن خواهید بود. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و بدون مزاحمت سیم‌ها می‌توانید پلی‌لیست‌تان را پخش نمایید. قابلیت کاهش نویز و مقاومت در برابر رطوبت و عرق BackBeat Fit 300 را به یکی از بهترین هدفون‌های بازار تبدیل کرده و دیوایسی مناسب برای عاشقان ورزش به‌حساب می‌آید. شرکت سازنده برای نک‌بند خود یک باتری بزرگ را تدارک دیده تا بتوانید ساعت‌ها به موسیقی‌ دل‌خواه‌تان گوش دهید. در حقیقت BackBeat Fit 300 موزیک‌ها را با وضوح بسیار بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

جی‌بی‌ال Reflect Response

sport-handsfree (4)

اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و در نتیجه به‌راحتی و دور از مزاحمت کابل‌ها می‌توانید به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. تولیدکننده هدفون خود را در برابر آب مقاوم ساخته و از این رو حتی در زیر باران و باشگاه‌ها قادر به بهره‌گیری از Reflect Response هستید. گفتنی‌ست تکنولوژی حذف نویز محیط هم به‌کار گرفته شده تا فقط موزیک‌های دل‌خواه‌تان را بشنوید. کیفیت بالای پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید دیوایس جی‌بی‌ال است و آهنگ‌ها، شفاف و با جزئیات فراوان پخش می‌شوند. باتری Reflect Response بیش از ۱۰ ساعت دوام می‌آورد و نیاز هر کسی را برآورده می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سنهایزر OCX 686G

sport-handsfree (4)

طراحی منحصربه‌فرد دلیلی برای خرید این مدل است و آن را هدفونی خاص و زیبا مبدل نموده. پس اگر به‌دنبال دیوایسی جذاب و خیره‌کننده هستید، حتما OCX 686G را خریداری نمایید. در ضمن طراحی ارگونومیک گجت استفاده طولانی‌مدت از آن را لذت‌بخش‌تر کرده. اتصال از طریق باسیم صورت می‌گیرد و به‌همین علت هدفون سنهایزر از تمام دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند. کیفیت پخش صدا در سطح برترین‌های بازار قرار دارد و موزیک‌ها با وضوح بسیار بالا پخش می‌شوند.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

فیلیپس SHQ6500

sport-handsfree (4)

در این گجت اتصال از طریق بی‌سیم انجام می‌شود و از این رو بدون سیم‌های مزاحم می‌توانید پلی‌لیست‌تان را پخش کنید و همچنین راحت‌تر به ورزش کردن بپردازید. SHQ6500 در برابر آب، رطوبت و عرق مقاوم است و در زیر باران و مکان‌های مرطوب نیز قادر به استفاده از آن هستید. عمر بالای باتری، هدفون فیلیپس را به گزینه‌ای مناسب برای همه کاربران تبدیل کرده و در واقع با یک‌بار شارژ SHQ6500، تا ساعت‌ها می‌توانید به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. کیفیت بالای پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید این مدل به‌شمار می‌آید و گفتنی‌ست موزیک‌‌ها با جزئیات فراوان و میزان باس رضایت‌بخش پلی می‌شوند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

جکوم BH2

sport-handsfree (4)

اگر نمی‌خواهید متحمل مبلغ زیادی برای خرید یک هدفون ورزشی شوید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. اتصال از دو طریق بی‌سیم و باسیم صورت می‌گیرد و در مواقع لزوم می‌توانید با فن‌آوری بلوتوث پلی‌لیست‌تان را پخش کنید و در عین حال به ورزش کردن مشغول شوید. میکروفونی در بدنه تعبیه گشته که مکالمه‌‌های بی‌نقص را فراهم می‌آورد. ناگفته نماند کیفیت بالای پخش صدا BH2 را به هدفونی جذاب در این رنج قیمتی مبدل نموده. در حقیقت موزیک‌ها واضح و با بیس راضی‌کننده پخش می‌شوند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH