Yoga Book C930

نگاهی نزدیک به لنوو Yoga Book C930

برای این‌که بتوانید اعمال مختلف را در نمایشگری غول‌پیکر انجام دهید، باید یک تبلت داشته باشید. این دیوایس‌‌ها به‌لطف ابعاد و وزن مناسب خود به‌راحتی قابل حمل هستند و حتی می‌توان از آن‌ها به‌عنوان موبایل استفاده کنیم و با دوستان و آشنایان خود تماس بگیریم. کمپانی‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و هر سال از محصولات جدیدی پرده‌برداری می‌نمایند. لنوو نیز جز همین خانواده بزرگ محسوب می‌شود و یکی از برترین تولیدکنندگان تبلت‌هاست. Yoga Book C930 یکی از گجت‌های جدید این شرکت به‌شمار می‌آید که از قابلیت‌های بی‌شماری بهره می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تبلت بیش‌تر آشنا شویم.


دیزاین و صفحه‌نمایش‌

Yoga Book C930

طراحی برای تمامی دیوایس‌ها اهمیت فراوانی دارد و Yoga Book C930 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده با استفاده از المان‌های ساده و جذاب، یک طراحی زیبا را برای تبلت خود تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. ولی با این همه جای خالی طراحی مدرن حس می‌شود و نمی‌توان از حاشیه‌های قطور اطراف نمایشگر چشم پوشید. دیسپلی را فراموش نکنیم. لنوو نمایشگری تقریبا ۱۱ اینچی را برای Yoga Book C930 تدارک دیده که از فن‌آوری IPS سود می‌برد. به این ترتیب شاهد زاویه دید گسترده‌ای در این محصول هستیم. رزولوشن کوآد اچ‌دی این امکان را به شما می‌دهد تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید. گفتنی‌ست این پنل خیره‌کننده از نوع لمسی بوده و از این رو در مواقع لزوم می‌توانید با انگشتان خود به تعامل با دیوایس بپردازید. خوش‌بختانه دیسپلی Yoga Book C930 از قلم پشتیبانی می‌کند و در این صورت طراحی‌های بهتری خواهید داشت و راحت‌تر قادر به کشیدن نقاشی هستید. وزن مناسب و ضخامت کم، استفاده طولانی‌مدت از گجت لنوو را لذت‌بخش نموده و از طرفی هنگام در دست گرفتن تبلت احساس خستگی و ناراحتی نمی‌کنید.

نمایشگر E Ink

Yoga Book C930

در حقیقت چیزی که محصول چینی را از رقبای خود متمایز می‌کند و اصلی‌ترین دلیل برای خرید Yoga Book C930 به‌حساب می‌آید، نمایشگر E Ink آن است. در جایی که معمولا کیبورد دستگاه‌ها قرار دارد، شاهد یک پنل سیاه و سفید و همچنین بسیار کم‌مصرف هستیم. این دیسپلی تقریبا ۱۱ اینچی از رزولوشن فول اچ‌دی سود می‌برد و جزئیات زیادی را از تصاویر نشان می‌دهد. صفحه‌نمایش E Ink نیز از نوع لمسی بوده و حتی از قلم هم پشتیبانی می‌کند. با این همه، چنین پنل دومی در کجا کاربرد دارد؟ این صفحه‌نمایش می‌تواند به‌عنوان کیبورد یا صفحه‌ای برای طراحی پروتوتایپ ظاهر شود. دیسپلی E Ink برای نقاشان نیز ویژگی جذابی محسوب می‌شود. از آ‌ن‌جا که با کمک صفحه‌نمایش اصلی می‌توانند به عکس و سوژه مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و سپس به طراحی آن در صفحه دوم مشغول شوند.

پلت‌فرم

Yoga Book C930

در واقع چیپست کلاس یک دیوایس را مشخص می‌کند و نقش مهمی در محبوبیت یک گجت دارد. لنوو نیز به این موضوع پی برده و محصول خود را در مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه کرده. در گران‌قیمت‌ترین نسخه، Yoga Book C930 به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل مجهز است. این تراشه از قدرت بسیار خوبی بهره‌ می‌برد و به‌راحتی می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را اجرا نماید. ۴ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته که برای یک تبلت ۱۰۰۰ پوندی ناامیدکننده است. مقدار کم حافظه رم موجب شده تا از طیف گسترده‌ای از اپ‌ها محروم شوید و نمی‌توانید بخش بزرگی از آن‌ها را نصب کنید. پردازش‌‌گر گرافیکی مجزایی نیز تدارک دیده شده که از توان نسبتا خوبی برخوردار است و به این ترتیب قادر به تجربه برخی از گیم‌های محبوب هستید. ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و در عین حال قادر به ذخیره محتواهای گوناگون باشید. درگاه میکرو اس‌دی نیز به‌چشم می‌خورد و در نتیجه می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

در کنار سخت‌افزار، بخش نرم‌افزاری نیز اهمیت بسیاری دارد. از این رو لنوو برای Yoga Book C930 از پلت‌فرم مایکروسافت بهره جسته تا به‌راحتی قادر به نصب برنامه‌ها و گیم‌های ویندوزی باشید. در نگارش دهم این سیستم‌عامل تغییرات بسیاری صورت گرفته که به‌عنوان مثال سبب افزایش سطح امنیت دیوایس می‌شود.

سایر قابلیت‌ها

Yoga Book C930

تولیدکننده از یک باتری نسبتا بزرگ در تبلت خود سود جسته که از عمر خوبی برخوردار است. براساس گفته‌های خود سازنده: Yoga Book C930 با استفاده ترکیبی تا ۹ ساعت دوام می‌آورد. برای این‌که موسیقی‌ها به‌صورت شفاف و واضح پلی شوند، لنوو از دو بلندگوی خوش‌صدا در این مدل بهره گرفته که به استاندارد دالبی اتموس مجهز هستند. به این ترتیب موزیک‌ها با میزان باس مطلوب پخش خواهند شد و اسپیکرهای Yoga Book C930 حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کنند. به امنیت تبلت‌تان اهمیت زیادی می‌دهید؟ می‌خواهید یک گجت ایمن خریداری نمایید؟ پس حتما Yoga Book C930 را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت سازنده یک حس‌گر اثر انگشت دقیق و حساس را در این دستگاه به‌کار گرفته تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن تبلت باشید. گفتنی‌ست در بعضی از مدل‌های Yoga Book C930 این اجازه به شما داده شده تا سیم‌کارت‌تان را در دیوایس چینی قرار دهید و به مکالمه بپردازید.

1 در مورد “نگاهی نزدیک به لنوو Yoga Book C930”

  1. سلام 1000 $ نه1000پوند راستی خیلی ممنونم عالی گفتین فقط کاش درباره مداد هم حرف می زدید و اینکه میشه با خیلی اجسام مختلف لمسش کرد ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH