تلویزیون‌های وسوسه‌کننده‌ای که بسیار ارزان قیمت هستند!

xl_polaroid4ktv

به‌نظر می‌رسد که علاوه بر کمپانی‌های بزرگ از جمله سامسونگ و سونی که با محصولات جدیدشان نمایشگاه CES را متحول خواهند ساخت، سازندگان دیگری وجود داشته باشند که خود را برای معرفی محصولی تمام عیار و فوق‌العاده ارزان آماده می‌کنند.

کمپانی Polaroid وعده داده که در این نمایشگاه، رنج مقرون به‌صرفه‌ای از تلویزیون‌های 4K خود را معرفی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که تمامی این تلویزیون‌های خارق‌العاده، سایزی در حدود 32 تا 69 اینچ دارند. این کمپانی برای مثال، اعلام کرده است که مدل 50 اینچی تلویزیون‌های خود را در حدود 999.99 دلار به فروش خواهد رساند. این اقدام می‌تواند باعث شود تا سازندگان بزرگ دنیای سینمای خانگی، قیمت‌های نجومی خود را کاهش داده و محصولات قدرت‌مند خود را با قیمتی مناسب در اختیار دوست‌داران‌ شان قرار دهند. کمپانی Polaroid در بیانیه‌ای مرتبط گفته است که :« مدل‌های جدید تلویزیون‎های 4K به مصرف کنندگان، بالاترین وضوح تصویر را با بهترین قیمت، ارائه می‌کنند.»

با این خبرهای وسوسه کننده، به‌نظر می‌رسد که نمایشگاه CES امسال نسبت به سال‌های گذشته، با شکوه‌تر برگزار خواهد شد و محصولات بسیار زیادی، به دنیای دیجیتالی‌مان اضافه می‌شود. نظر شما چیست؟! آیا حاضرید تا تلویزیون‌های وسوسه کننده کمپانی Polaroid را تهیه نمایید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH