آشنایی با بهترین پاوربانک‌ها با 3 درگاه خروجی

عمر باتری یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود که امکان استفاده طولانی‌مدت از این دیوایس‌های جذاب را از کاربران سلب می‌کند. با این همه، تکنولوژی راه‌حل‌هایی را در اختیارمان قرار داده. با کمک پاور بانک‌ها می‌توانیم در هر زمان و هر مکان گوشی خود را شارژ نماییم. در نتیجه به‌راحتی می‌توانید به مسافرت بروید و از موبایل هوشمند خود بهره بجویید. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین پاور بانک‌ها با ۳ درگاه خروجی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


راو پاور RP-PB083

وجود ۳ درگاه خروجی در این پاور بانک موجب شده تا بتوانید ۳ دیوایس را به‌طور همزمان شارژ کنید. به این ترتیب دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و نیازی نیست یکی‌یکی دستگاه‌ها را شارژ نمایید. گذشته از این، اصلی‌ترین دلیل برای خرید RP-PB083، ظرفیت آن است. تولیدکننده ظرفیتی ۲۵ هزار میلی‌آمپر را برای محصول خود تدارک دیده تا این مدل نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب کند. در نتیجه هیچ کمبودی نخواهید داشت و به‌عنوان مثال قادرید اسمارت فون‌تان را چندین و چندبار شارژ نمایید. تکنولوژی شارژ سریع هم فراهم شده تا باتری گجت‌ها در کم‌ترین زمان ممکن پر شود. سلولی خورشیدی روی بدنه پاور بانک به‌چشم می‌خورد که شما را از پریز برق بی‌نیاز می‌کند. فقط کافی‌ست RP-PB083 را در معرض نور خورشید قرار دهید تا فول‌شارژ شود. این محصول در برابر عوامل بسیاری مقاوم است و گزینه‌ای عالی برای عاشقان سفر به‌شمار می‌آید. به‌طور کلی اگر به‌دنبال یکی از بهترین شارژر همراه با ۳ درگاه خروجی هستید، RP-PB083 را فراموش نکنید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

راو پاور RP-PB064

۳ درگاه خروجی

در واقع مهم‌ترین دلیل برای خرید یک پاور بانک، ظرفیت آن است. از این رو کمپانی راو پاور برای RP-PB064 ظرفیتی ۳۲ هزار میلی‌آمپری را تدارک دیده که این مدل را از سایر رقبا متمایز می‌سازد. در نتیجه چندین‌بار می‌توانید باتری موبایل هوشمندتان را فول‌شارژ کنید. خوش‌بختانه RP-PB064 از طیف گسترده‌ای از دیوایس‌ها مثل تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم تعبیه گشته تا از وضعیت خود پاور بانک مطلع گردید. شرکت سازنده فن‌آوری شارژ سریع هم به‌کار گرفته تا وقت‌تان تلف نشود و گوشی‌ در مدت زمان کمی شارژ شود. طراحی را از یاد نبریم. دیزاین ساده و جذاب سبب افزایش محبوبیت RP-PB064 شده و آن را به دستگاهی زیبا و مینیمال در این رنج قیمتی بدل نموده. ابعاد مناسب حمل و نقل این گجت را راحت‌تر کرده و به‌سادگی در مکان‌های کوچک جای می‌گیرد.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

انکر A1371 PowerCore Plus

۳ درگاه خروجی

ظرفیت تقریبا ۲۰ هزار میلی‌آمپری، A1371 PowerCore Plus را به گزینه‌ای مطلوب برای افراد ماجراجو و دوستدار مسافرت تبدیل نموده. به‌لطف این پاور بانک می‌توانید اسمارت فون ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خود را تا ۶ بار فول‌شارژ نمایید. گجت انکر از بسیاری از دیوایس‌ها پشتیبانی می‌کند و از این رو کاربران زیادی قادر به استفاده از پاور بانک مذکور هستند. تکنولوژی شارژ سریع هم از قلم نیفتاده و به این ترتیب باتری موبایل‌ها با سرعت بیش‌تری پر می‌شود. بدنه A1371 PowerCore Plus در برابر خط‌ و خش مقاوم است و به‌همین دلیل تا مدت‌ها ظاهر جذاب خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

باسئوس PD

۳ درگاه خروجی

ابعاد مناسب و وزن نسبتا کم یکی از ویژگی‌های دوست‌دشتنی این مدل به‌حساب می‌آید که حمل و نقل آن را ساده‌تر کرده. PD به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و برای همین پاور بانکی مطلوب برای کاربران عاشق سفر شمرده می‌شود. ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری نیاز بیش‌تر کاربران را برآورده می‌کند و به‌عنوان مثال می‌توانید تا چندین‌بار گوشی خود را فول‌شارژ نمایید. اما قابلیت‌های PD به این‌جا ختم نمی‌شوند. باسئوس این اجازه را به شما می‌دهد تا لپ‌تاپ خود را با کمک این پاور بانک شارژ کنید. نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع هم فراهم گشته تا باتری دیوایس‌ها در کم‌ترین زمان ممکن پر شود.

قیمت: ۳۵۰ هزار تومان

انرجایزر QE10000

۳ درگاه خروجی

تولیدکننده ظرفیتی ۱۰ هزار میلی‌آمپری برای دیوایس خود در نظر گرفته که طیف وسیعی از یوزرها را راضی می‌نماید. در کنار ۳ عدد درگاه خروجی، شاهد فن‌آوری Qi در QE10000 هستیم که این امکان را به شما می‌دهد تا موبایل‌تان را به‌صورت بی‌سیم شارژ نمایید. گفتنی‌ست این مدل هندست‌ها را سریع‌تر از سایر دستگاه‌ها شارژ می‌نماید و به این ترتیب وقت‌تان به‌هدر نمی‌رود و در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد. درگاه یو‌اس‌بی نوع C هم تدارک دیده شده تا همه کاربران قادر به استفاده از QE10000 باشند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

پرومیت PowerPeak-10

۳ درگاه خروجی

پیش از هر چیزی، ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری دلیلی برای خرید این گجت به‌شمار می‌آید. بدنه PowerPeak-10 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و به‌همین دلیل مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلف دارد. همچنین بهره‌گیری از این عنصر باعث شده تا دیوایس پرومیت ظاهری زیبا و مدرن پیدا کند. خوش‌بختانه شرکت سازنده فن‌آوری شارژ سریع را نیز برای پاور بانک خود در نظر گرفته و از این رو دیگر وقت‌تان تلف نمی‌شود و دستگاه‌ها در مدت زمان کمی فول‌شارژ خواهند شد. ابعاد و وزن مناسب، حمل و نقل PowerPeak-10 را ساده‌تر کرده و شارژر همراه چینی به‌راحتی در فضاهای کوچک قرار می‌گیرد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH