انتشار تصاویر رسمی اسمارت‌فون اوپو رنو از عدم قابلیت بزرگنمایی 10 برابری دوربین حکایت دارد

طی هفته‌های اخیر برایان شن؛ معاون ارشد کمپانی اوپو مشغول تبلیغ یک گوشی با قابلیت بزرگنمایی 10 برابری بود و تمامی گمانه‌زنی‌ها به اسمارت‌فون اوپو رنو منتهی می‌شد. با این‌حال امروز تصاویر رسمی گوشی در وب‌سایت یک خرده‌فروشی چینی با نام JD.com به نمایش گذاشته شد و در این تصاویر از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه هیچ خبری نیست و تنها می‌توان پنل جلویی بدون ناچ، پیکره‌بندی دوربین دوگانه به‌همراه برخی رنگ‌های جذاب و مولفه‌های طراحی منحصربه‌فرد را مشاهده کرد.

تصاویر اسمارت‌فون اوپو رنو در کلیه جهات

پیش‌تر تائید شد که اوپو رنو در رنگ‌های بنفش، صورتی، سبز و مشکی ارایه می‌شود. اما برای نخستین بار شاهد انتشار تصاویری از شکل ظاهری این هندست هستیم (به‌نظر می‌رسد که تصاویر قبلی صرفا ماکتی از گوشی بودند). در قسمت پشتی گوشی تنها 2 عدد لنز مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها احتمالا حسگری 48 مگاپیکسلی و دیگری نیز لنزی با گشودگی دیافراگم عریض یا یک سنسور تشخیص عمق خواهد بود.

اوپو رنو در رنگ‌های صورتی، بنفش، مشکی و سبز

ظاهرا پنل جلویی گوشی تنها دارای یک ناچ تحتانی کوچک و لبه‌های کمی خمیده در طرفین نمایشگر است. این پنل احتمالا از نوع آمولد خمیده 2.5D بوده و یک اسکنر اثرانگشت نیز در زیر آن تعبیه خواهد شد. پیش‌تر دیده شده که با عدم به‌کارگیری هرگونه ناچ، دوربین سلفی گوشی‌ها از بخش فوقانی آن‌ها و با روشی غالبا نامتعارف خارج می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH