کمپانی Caterpillar یک تلفن جدید راگد را معرفی می‌کند

catb10

کمپانی کترپیلار که آنرا بیشتر با اسم کوتاه کت در تولید کفشهای کار می‌شناسیم، Cat B100 را در CES امسال معرفی می‌کند. این تلفن راگد ابتدا در اروپا و سپس در دیگر قسمت‌های جهان عرضه خواهد شد. این تلفن دارای گواهی نامه IP67 است و از میزان حفاظتی MIL 810G برخوردار است. گواهینامه اول نشان دهنده مقاومت کامل این تلفن در برابر گرد و غبار و دومی نشان دهنده مقاوم بودن در برابر آب حتی در عمق سه پایی است. بعلاوه این تلفن در برابر قطرات آب، تغییر زیاد دمای هوا و دیگر چیزهایی که در آن شرایط تلفن شما قطعا خواهد شکست مقاوم است.

CAT B100 دارای یک صفحه نمایش 2.2 اینچی با رزولوشن 320×240 پیکسل است و درونش یک سیستم عامل ویژه جاری است. دوربین 3 مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت از دیگر ویژگی‌های این هندست است.

دیو فلوید درباره این تلفن چنین می‌گوید: این هندست یک موبایل سرسخت است و برای آنهایی که به دنبال مدلی هستند که بتوانند به آن اطمینان کنند مناسب است. ویژگی‌های سرسختانه آن و عمر باتری زیاد از آن انتخابی ایده آل برای موقعیت‌های دشوار می‌سازد. اCAT B100 تلفنی است که نا امیدتان نمی‌کند.

درست است که این تلفن برای پیام فرستادن و جستجو در وب مناسب نیست، اما تلفنی است که می‌تواند در محیطهایی که برای تلفن هوشمند گران شما خطرناک است، جایگزین بسیار مناسبی باشد.

1 در مورد “کمپانی Caterpillar یک تلفن جدید راگد را معرفی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH