به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 با قابلیت کنترل آپدیت‌ها توسط کاربران عرضه می‌شود

به‌دنبال عرضه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، کاربران به‌طور معمول می‌توانند نسبت به زمان نصب آن تصمیم‌گیری نمایند. این موضوع بدین دلیل است که به‌روزرسانی‌ها بعضا کاملا ایده‌آل نبوده و در واقع به جای رفع برخی مشکلات نهایتا می‌توانند ناپایداری‌های جدیدی را به‌همراه داشته باشند. این وضعیت در خصوص به‌روزرسانی پیشین ویندوز 10 صادق بود و در نتیجه مایکروسافت از کاربران درخواست کرد تا نسبت به حذف این به‌روزرسانی اقدام نمایند.

چنان‌چه شما جز طرفداران رویکرد جنجالی مایکروسافت در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌ها نیستید؛ در این‌صورت احتمالا از شنیدن خبر انتشار به‌روزرسانی ماه مه ویندوز 10 خرسند خواهید شد. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت امکان کنترل هرچه بیش‌تر کاربران بر نحوه مدیریت به‌روزرسانی‌ها را فراهم خواهد کرد. این پدیده بدان معناست که کاربران می‌توانند زمان نصب جدیدترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را تعیین نمایند.

همچنین کاربرانی که مایل به نصب آخرین به‌روزرسانی‌ها نیستند نیز کماکان می‌توانند از گجت خود استفاده کرده و بدون افزودن قابلیت‌های جدید به سیستم‌عامل از آپدیت‌های امنیتی ماهیانه بهره‌مند شوند. اگرچه به باور عمومی، کلیه کاربران خواهان افزودن ویژگی‌های جدید به سیستم‌عامل هستند؛ اما حداقل مایکروسافت اختیار انجام چنین اقدامی را به کاربران اعطاء نموده است.

همچنین این به‌روزرسانی با برخی قابلیت‌های هوشمند عرضه خواهد شد. بدین ترتیب سیستم‌عامل از زمان استفاده کاربر از کامپیوترشخصی آگاه شده و اعلان‌های دریافت به‌روزرسانی برای وی دردسرساز نخواهند شد. بعلاوه قابلیت مکث و تعویق به‌روزرسانی‌های ماهیانه تا حداکثر 35 روز نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH