لپ‌تاپ دورگه و قدرت‌مند جدید کمپانی HP با نام Pro x2 410، معرفی شد!

لپ‌تاپ دورگه و قدرت‌مند جدید کمپانی HP با نام Pro x2 410، معرفی شد!

کمپانی HP برای مخاطبان تجاری محصولات خود، یک ویژه جدید معرفی کرده است. این محصول جدید، یک لپ‌تاپ دورگه هیبریدی ویژه با نام  Pro x2 410 برای بیزینس‌ها و کارهای تجاری است. لپ‌تاپ Pro x2 در واقع نسخه به‌روزشده مدل x2 می‎‌باشد.

لپ‌تاپ Pro x2 410 به‌قدری باریک ساخته شده که سازندگان آن مدعی هستند، ضخامت محصول جدیدشان تنها  0.88-inch می‌باشد. کمپانی HP، لپ‌تاپ جدید خود را با نسخه پرو سیستم عامل ویندوز 8.1 مایکروسافت و پردازنده هاسول Core i7  کمپانی اینتل، همراه ساخته است. حافظه رم این لپ‌تاپ، 4 گیگابایت بوده و حافظه داخلی 256 گیگابایتی لپ‌تاپ Pro x2 410، در پشت پنل لمسی LED با رزولوشن 768*1366 پیکسل مخفی شده است. به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید مدل x2 لپ‌تاپ‌ کمپانی اچ‌‎پی، حداقل برروی کاغذ، بسیار قدرت‌مند و تحسین برانگیز باشد.

لپ‌تاپ Pro x2 410 دارای پورت USB 3.0 و ورودی HDMI است. همچنین یک ورودی برای هدفون، برروی لپ‌تاپ جدید تجاری کمپانی HP در نظر گرفته شده و برروی آن، گزینه‌های ارتباطی نظیر بلوتوث 4.0 (نسخه استاندارد) به چشم می‌خورد. برروی قسمت پشتی و جلوی این محصول، یک لنز 2 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری تعبیه شده است و این لپ‌تاپ هم‌اکنون در ایالات متحده آمریکا، به قیمت 899 دلار فروخته می‌شود.

«نمایشگاه CES امسال را با آی‌تی‌رسان، دنبال کنید!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH