احتمال عرضه گلکسی نوت 10 در دو نسخه متفاوت

سامسونگ چهار مدل از پرچمدار سری گلکسی S را به همراه گوشی تاشوی خود یعنی گلکسی فولد در فوریه امسال معرفی کرد. گزارشات جدید نشان می‌دهند که پرچمدار سری نوت نیز دارای دو مدل با اندازه‌های مختلف بوده و هر‌کدام از آن‌ها دارای نسخه 4G و 5G هستند. به گفته منابع معتبر، شماره مدل‌های SM-N970 و SM-N975 متعلق به گلکسی نوت 10 هستند و احتمالا نسخه بزرگتر این گوشی هم با نام گلکسی نوت 10 پلاس معرفی خواهد شد.

گزارشات قبلی نشان داده است که صفحه‌نمایش این گوشی در دو مدل و با اندازه 6.28 و 6.75 اینچ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این مدل‌ها به ترتیب دارای یک دوربین اصلی سه‌گانه و چهارگانه هستند.

هم‌چنین شماره مدل‌های SM-N971 و SM-N976 مختص نسخه 5G هندست بزرگ سامسونگ هستند. البته باید این نکته را هم مدنظر داشته باشیم که این مدل‌ها، نمونه‌های اصلی گلکسی نوت 10 بوده و به احتمال زیاد مدل‌های بیشتری برای بازارهای مختلف به این موارد اضافه می‌شوند.

برای مثال، قرارگیری عدد صفر در انتهای شماره مدل تلفن‌های هوشمند سامسونگ بیانگر عرضه آن مدل در بازار چین است در‌حالی که وجود کلمه F در پایان شماره مدل‌ها بیانگر جهانی بودن هندست‌های این شرکت هستند.

البته هنوز، زمان زیادی به معرفی پرچمدار سری نوت باقی مانده و هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با این محصول اعلام نشده است. بنابراین مشخصات فنی این گوشی معرفی نشده و حتی احتمال نهایی شدن طراحی و توسعه دستگاه نیز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH