آلکاتل ایکس پاپ، محبوب و خوش رنگ!

Alcatel-One-Touch-X’Pop

یکی دیگر از اندرویدی‌های خانواده پاپ که نسخه آب‌نبات ژله‌ای این سیستم عامل را دارد،  X’POP نام دارد که از نظر طراحی بسیار شبیه برادرهایش است.

با یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 960×540 پیکسل از دیگر برادرهایش در همین سری بزرگ‌تر بوده و از کیفیت بهتری برخوردار است. تماشای فیلم‌ها و بازی کردن با گیم‌های اچ‌دی با پردازنده دو هسته‌ای این تلفن هوشمند با فرکانس 1 گیگاهرتز برای هر هسته و یک رم 512 مگابایتی، می‌تواند تجربه مناسب اما نه چندان قدرتمندی، باشد.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش، قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص لبخند نیز به کاربر امکان می‌دهد لحظات زندگی را به همان شیرینی که هستند ثبت کند. به علاوه دوربین دومی هم با کیفیت VGA برای این تلفن در نظر گرفته شده است تا امکان مکالمه ویدیویی هم وجود داشته باشد.

این تلفن هوشمند نیز به مانند دیگر برادرانش از سری پاپ، در رنگ‌های متنوع، زیبا و شاد موجود است و برای هر سلیقه‌ای یک رنگ ویژه در نظر گرفته است.

حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه تا 32 گیگابایت وجود دارد. یک باتری قدرتمند 1800 میلی آمپری هم به این مجموعه افزوده شده که به همراه دیگر ویژگی‌ها، از ایکس پاپ یک تلفن هوشمند خواستنی می‌سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH