اچ‌دی‌آر

با بهترین تلویزیون‌های اچ‌دی‌آر آشنا شوید

تولیدکنندگان بسیاری به حوزه تلویزیون‌ها ورود پیدا کرده‌اند و همین موجب افزایش سردرگمی کاربران شده. چراکه باید زمان زیادی را به تحقیقات و شناخت ویژگی‌های دیوایس‌های گوناگون اختصاص دهید. با این همه، می‌‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. به این ترتیب قادرید با برترین تلویزیون‌های بازار آشنا شوید و سپس محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. در این نوبت می‌خواهیم برترین تلویزیون‌های مجهز به تکنولوژی اچ‌دی‌آر را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


سامسونگ 55Q78

اچ‌دی‌آر

سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه تلویزیون‌ها محسوب می‌شود و تاکنون از مدل‌های باکیفیت و جذابی پرده برداشته. 55Q78 نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی منحصربه‌فرد و خیره‌کننده یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی محصول کره‌ای به‌شمار می‌آید. سازنده از دیزاینی مدرن و کم‌حاشیه در این تلویزیون بهره گرفته تا تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها با هیجان بیش‌تری همراه باشد. صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی و خمیده 55Q78 مهم‌ترین دلیل برای خرید آن است و همین قابلیت گجت مذکور را در کلاس لوکس و بالارده بازار قرار می‌دهد. این پنل از تکنولوژی QLED سود می‌جوید و به این ترتیب رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز و جذابی نشان داده می‌شوند. همچنین کنتراست و روشنایی دیسپلی افزایش یافته و از این رو تجربه دیدن محتواهای مختلف در 55Q78 لذت‌بخش‌تر شده. به‌لطف رزولوشن 4K قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود و با کمک فن‌آوری‌های گوناگونی مثل اچ‌دی‌آر کیفیت کلی نمایشگر بیش‌تر شده و بنابراین محصول سامسونگ جز برترین گجت‌های بازار به‌حساب می‌آید. گفتنی‌ست اسپیکرهای قدرت‌مند تلویزیون موزیک‌ها را به‌طور شفاف و واضح پلی می‌کنند. 55Q78 به رابط هوشمندی مجهز شده تا به‌راحتی بتوانید اپلیکیشن‌های کاربردی و گیم‌های مورد علاقه‌تان را دانلود و نصب نمایید. همچنین قادرید به سایت‌های دل‌خواه‌تان سر بزنید و از اخبار روز آگاه شوید.

قیمت: ۳۰ میلیون تومان

ال‌جی 55SK85000GI

اچ‌دی‌آر

ال‌جی برای این مدل نمایشگری ۵۵ اینچی را تدارک دیده که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. دیسپلی 55SK85000GI به تکنولوژی ال‌ای‌دی مجهز شده و از این رو رنگ‌ها جذاب‌تر نشان داده می‌شوند و روشنایی پنل افزایش یافته. محصول کره‌ای از رزولوشن 4K سود می‌جوید و به‌همین دلیل جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید. ال‌جی برای گجت خود طیف گسترده‌ای از استانداردها و فن‌آوری‌ها را به‌کار گرفته تا تجربه دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها در 55SK85000GI با لذت بیش‌تری همراه باشد. بلندگوهای توان‌مند یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این تلویزیون محسوب می‌شود. در حقیقت موسیقی‌ها با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌شوند. پس اگر از طرفداران پروپاقرص موزیک هستید، حتما 55SK85000GI را در سبد خریدتان قرار دهید. خوش‌بختانه دیوایس ال‌جی از رابط هوشمند اختصاصی سود می‌جوید و در نتیجه می‌توانید اپ‌ها و گیم‌های دل‌خواه‌تان را دانلود و نصب نمایید. ناگفته نماند این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل میزبانی می‌کند و از این رو قادرید بیش‌تر اعمال را تنها با صدای خود انجام دهید. فن‌آوری هوش مصنوعی نیز فراموش نشده و به این ترتیب 55SK85000GI پس از مدتی علاقه‌مندی‌های کاربر را تشخیص داده و براساس آن‌ها تنظیماتی را اعمال می‌کند یا پیشنهاداتی را به شما ارایه می‌دهد.

قیمت: ۱۷ میلیون تومان

سونی KD-55X7500F

اچ‌دی‌آر

صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی و مجهز به کیفیت 4K مهم‌ترین دلیل برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید. این نمایشگر غول‌پیکر دیدن محتواهای مختلف را جذاب‌تر کرده و جزئیات بسیاری را در تصاویر مشاهده خواهید کرد. موتورهای مختلف، قابلیت اچ‌دی‌آر و استانداردهای گوناگون KD-55X7500F را به گزینه‌ای مناسب برای یوزرهای حرفه‌ای تبدیل کرده‌اند و آن را در بین برترین‌های مارکت قرار می‌دهند. اسپیکرهای خوش‌صدا را از یاد نبریم. با کمک این بلندگوهای پرقدرت، موسیقی‌ها با شفافیت بالا و میزان بلندی مطلوب پخش می‌شوند. پس با خرید KD-55X7500F می‌توانید به برگزاری‌ مهمانی‌های بزرگ بپردازید و از شنیدن موزیک‌های مختلف در تلویزیون ژاپنی لذت ببرید. محصول سونی از پلت‌فرم گوگل بهره می‌جوید و از این رو قادر به نصب اپلیکیشن‌های کارآمد هستید و می‌توانید به جست‌وجو در اینترنت مشغول شوید. خروجی هدفون نیز برای KD-55X7500F در نظر گرفته شده و به این ترتیب می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به تجربه گیم‌ها و تماشای محتواها بپردازید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ایکس ویژن 55XTU615

اچ‌دی‌آر

اگر نمی‌خواهید متحمل مبلغ زیادی برای خرید یک تلویزیون اچ‌دی‌آر شوید و در عین حال به‌دنبال مدلی با کیفیت بالا هستید، حتما 55XTU615 را مدنظر داشته باشید. کمپانی سازنده نمایشگری ۵۵ اینچی را برای محصول خود تدارک دیده تا تجربه گیم‌ها و دیدن فیلم‌ها با هیجان بیش‌تری همراه باشد. گفتنی‌ست این دیسپلی به تکنولوژی ال‌ای‌دی مجهز شده و برای همین رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند و روشنایی پنل در سطح بالایی قرار دارد. رزولوشن 4K نیز به یکی از دلایل خرید 55XTU615 تبدیل شده و به این ترتیب جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید. برای این‌که آهنگ‌ها با وضوح بالایی پخش شوند، ایکس ویژن دو اسپیکر نسبتا قدرت‌مند را در این تلویزیون به‌کار گرفته که نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. در واقع موزیک‌ها با میزان بلندی مطلوب و بیس خوب پلی می‌شوند. از طرفی به‌لطف قابلیت دالبی دیجیتال کیفیت کلی اسپیکرها به‌طور چشم‌گیری بیش‌تر شده و 55XTU615 را به مدلی مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل نموده. تولیدکننده از رابط هوشمند گوگل در محصول خود بهره برده تا قادر به دانلود اپلیکیشن‌های مختلف باشید و بتوانید به بازی کردن گیم‌های هیجان‌انگیز بپردازید.

قیمت: ۷ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH