تصویر و اطلاعات کامل در مورد گوشی پیکسل 3a گوگل

تا چند هفته دیگر طی مراسمی در تاریخ 7 مه در کنفرانس Google I/O 2019 گوشی پیکسل 3a گوگل به طور رسمی معرفی خواهد شد اما نیاز نیست برای آشنا شدن با مشخصات این گوشی نسبتا ارزان‌قیمت ولی جذاب، تا آن زمان منتظر بمانید!

پیکسل 3a

به لطف زحمات آقای ایوان بلاس، یکی از افشا‌گران مشهور دنیای دیجیتال، علاوه بر انتشار یک رندر بسیار با کیفیت از این گوشی، تقریبا تمامی مشخصات اصلی آن نیز هم اکنون در دسترس است. در همان نگاه اول می‌توان اطمینان یافت که اغلب شایعات و اخبار قبلی در مورد گوشی پیکسل 3a صحیح بوده است.

هرچند گوشی پیکسل 3a همانند طراحی گوشی‌های پیکسل در سال 2017 از وجود حاشیه‌های زمخت و بزرگ رنج می‌برد اما درون آن چیز چشمگیری نهفته است، یک نسخه کاملا پاک و خالص از اندروید، که به جرات می‌توان ادعا نمود کارایی آن را از بسیاری از دیگر رقبا بهتر کرده است و برخلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، تا چند سال به صورت منظم به‌روزرسانی خواهد شد بنابراین می‌توان به عملکرد مناسب آن در بلند مدت امیدوار بود. حداقل این یکی از انتظارات ماست!

ولی در مورد ویژگی‌های پیکسل 3a گوگل چه چیزی می‌دانید؟ در اینجا خلاصه‌ای از مهم‌ترین مشخصاتی که از شایعات اخیر به گوش رسیده است را لیست کرده‌ایم:

  • پردازنده: اسنپ‌دراگون 670
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت و فاقد میکرو‌ SD
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر
  • شارژر: شارژ سریع 18 واتی

پیکسل 3a

رندر افشا شده از گوشی پیکسل 3a گوگل توسط ایوان بلاس

مهم‌ترین ویژگی این پیکسل جدید به جز نسخه خاص سیستم‌ عامل اندروید آن، مطمئنا دوربین این گوشی است. طبق شایعاتی که تا به امروز شنیده شده است، این گوشی نیز مجهز به همان دوربین نسخه پرچم‌دار پیکسل است که باید اعتراف کرد از این لحاظ پیشرفت مهمی محسوب می‌گردد. بگذارید این نکته را یادآور شویم که دوربین گوشی پیکسل 3 یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است که کارایی بسیار خوبی هم در شرایط تاریک شب و هم در روز داشته است.

اما بحث قیمت و تاریخ عرضه گوشی پیکسل 3a یکی از موضوعات مورد توجه بسیار از عاشقان محصولات گوگل است. انتظار می‌رود این گوشی میان‌رده در دو سایز عرضه شود. پیکسل 3a با اندازه کوچک‌تر و پیکسل 3a XL با اندازه بزرگ‌تر. هر دو مدل رسما در تاریخ 7 مه در حاشیه کنفرانس Google I/O 2019 رونمایی خواهند شد. قیمت‌ها نیز نسبت به اغلب گوشی‌های فعلی موجود در بازار بسیار مناسب‌تر خواهند بود:

  • پیکسل 3a با 64 گیگابایت حافظه داخلی: 400 دلار (در حدود 450 یورو)
  • پیکسل 3a XL با 64 گیگابایت حافظه داخلی: 500 دلار (در حدود 550 یورو)

پیکسل 3a

تیزر رسمی گوگل برای رونمایی از پیکسل جدید در کنفرانس Google I/O 2019

نکته جالب توجه در مورد این گوشی این است که در حالی که مدل پرچم‌دار پیکسل در ایالات متحده تنها از طریق اپراتور Verizon Wireless پشتیبانی می‌شود، شایعات بر این موضوع تاکید دارند که مدل‌های جدید پیکسل 3a توسط هر دو اپراتور بزرگ Verizon و T-Mobile سرویس‌دهی خواهند شد!

از لحاظ قیمت‌گذاری، پیکسل‌های جدید گوگل حقیقتا قادر به ضربه‌فنی کردن خانواده گوشی‌های وان‌پلاس که همواره به غول‌کش مشهور بوده‌‌اند، هستند و برای کاربرانی که مایلند بدون صرف هزینه هنگفتی مالک یک محصول با قابلیت‌های نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار شوند، گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH