تصویر اسمارتفون اندرویدی نوکیا بالاخره ظاهر شد!

Nokai_Android_Normandy_610x323

شواهدی که بر ساخت یک دستگاه اندرویدی توسط نوکیا صحه می‌گذارند، روز به روز در حال افزایش است. تا پیش از این فقط نام این دستگاه را می‌دانستیم، اما تصاویری اخیرا منتشر شده‌اند که این دستگاه را با سیستم عاملش به صورت تمام قد به نمایش می‌گذارند.

تصاویر منتشر شده یک نسخه کاملا تغییریافته از اندروید را نشان می‌دهد که زیاد هم نمی‌توان اطمینان داشت اندروید باشد!

این تصاویر گویای چند ویژگی از نورمندی یا همان دستگاه اندرویدی نوکیا هستند. دوسیمکارته بودن، برنامه اسکایپ و سیستم متفاوت اعلانات از ویژگی‌هایی هستند که می‌توان از تصاویر به وجود آنها پی برد.

وجود نورمندی با وجود برنامه‌های مالی مایکروسافت برای نوکیا، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما می‌توان این را هم در نظر داشت که با وجود بازار نوظهور و مشتریانی که بدنبال تلفنهای ارزان قیمت هستند، مایکروسافت چندان هم از این ایده بدش نیاید و ترجیح دهد به جای سیستم عامل نه چندان شناخته شده آشا از اندروید استفاده کند.

2 در مورد “تصویر اسمارتفون اندرویدی نوکیا بالاخره ظاهر شد!”

  1. nokia age ye flagship e ghodratmand bezane va az pardazandehaye porghodrat mese snapdragon s800 ya 805 va ya noskheye jadide nvidia estefade kone,vghan samsung ,sony vahatta apple ro be zanu dar miyare…(nazare shakhsime)

  2. البته اگر هم بزنه مشکلی نداره،چون این قسمت مربوط به مایکرسافت نیست و اصن خود نوکیا اختیار سری آشا رو داره ولی با این حال بازم نیازی به اندروید نیست ممکنه یک سیستم عامل دیگه باشه چون توی این عکس ها با فرض درست بودن چیزی مشخص نیست یعنی اصن هیچی مشخص نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH