زرین‌پال

هر آن چیزی که بایستی درباره زرین‌پال بدانید

امروزه سامانه‌ها بسیاری در دنیا و کشورمان وجود دارند و حضور این پلت‌فرم‌ها کیفیت زندگی را ارتقا بخشیده و لایف استایل مردم را تغییر داده است. برای انجام طیف وسیعی از کارها دیگر نیازی به بیرون رفتن از خانه نیست و پشت میزتان نیز می‌توانید مهم‌ترین کارها را انجام دهید. زرین‌پال نیز جز همین پلت‌فرم‌های کارآمد محسوب می‌شود که به‌جرات می‌توان گفت مناسب‌ترین سرویس پرداخت آنلاین برای بیزنس‌های کوچک و بزرگ به‌شمار می‌آید. اما آیا این سیستم را می‌شناسید؟ آیا با قابلیت‌هایش آشنایی دارید؟ در ادامه قصد داریم تا با زرین‌پال بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


زرین‌پال یا پرداخت‌یار زرین چیست؟

زرین‌پال

زرین‌پال پلت‌فرمی برای پرداخت آنلاین است. فرقی نمی‌کند که طرف مقابل شما یک کاربر معمولی باشد یا یک کسب‌وکار بزرگ. این سیستم مبلغ مورد نظر شما را در کسری از ثانیه برای یوزر واریز می‌کند. محیط امن و ظاهر کاربرپسند جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی این پلت‌فرم محسوب می‌شوند. زرین‌پال این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی درگاه پرداخت اینترنتی خود را راه بیندازید و به کسب درآمد مشغول شوید. این در حالی‌ست که پیش از حضور زرین‌پال، باید وقت زیادی را صرف دریافت چنین درگاهی می‌کردید و شاید در آخر نیز موفق به کسب آن نمی‌شدید. اما حالا در مدت زمان کمی می‌توانید صاحب یک درگاه پرداخت آنلاین شوید. این قابلیت هم کار استارت‌آپ را راحت‌تر می‌کند و هم میزان اطمینان کاربران را به آن فروشگاه افزایش می‌دهد. چراکه زرین‌پال با الگوریتم‌های پیچیده و فن‌آوری‌های متعدد تمام‌قد از درگاه‌ها در برابر حمله هکرها محافظت می‌کند.

زرین‌پال

در حقیقت زرین‌پال برای تمام یوزرها راه‌حل‌هایی را برای پرداخت به‌صورت اینترنتی تدارک دیده تا فقط بر روی توسعه کسب‌وکارتان تمرکز کنید. به‌عنوان مثال ادمین‌های کانال‌ها یا پیج‌های پرطرفدار می‌توانند برای خود زرین‌لینکی ایجاد نموده و با هدایت افراد و شرکت‌ها به این لینک، درآمد کسب کنند. از طرفی زرین‌پال این امکان را به شما می‌دهد تا اقدام به ساخت لینکی شخصی نمایید که عملکردی مشابه کارت‌خوان دارد. در نتیجه از شر دردسرهای کارت به کارت خلاص خواهید شد و فقط کافی‌ست افراد را به این لینک فرستاده تا مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز شود. همان‌طور که زرین‌پال می‌گوید؛ محصول انجام این کار افزایش پرستیژ اجتماعی پرداخت‌های شماست.

ویژگی‌های مهم و کاربردی زرین‌پال

زرین‌پال

پیش از هر چیزی، درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال مهم‌ترین قابلیت این سیستم شمرده می‌شود. برای دریافت این درگاه بایستی به سطح نقره‌ای برسید و هویت‌تان را احراز نمایید. این سطح‌بندی موجب شده تا امنیت زرین‌پال تامین شود و هم کاربران و هم بیزنس‌ها با خاطری آسوده به انجام پرداخت‌ و کسب درآمد بپردازند. البته شایان ذکر است که استفاده از این قابلیت هزینه‌ای برای کسب‌وکارها خواهد شد. پس از یک ماه، زرین‌پال مبلغی به‌عنوان کارمزد خود از درآمد شما کسر می‌نماید که ۰.۵ درصد یا ۱ درصد است.

با ساختن حساب در زرین‌پال صاحب کیف‌پولی خواهید شد که در آن اطلاعات دقیق صورت‌حساب‌ها و پرداخت‌ها وجود دارد و می‌توانید با پرداخت مبلغی آن را شارژ نمایید. به این ترتیب با ورود به درگاه پرداخت آنلاین زرین‌پال دیگر نیازی به وارد کردن شماره کارت و رمز آن ندارید و کارتان با سرعت بیش‌تری انجام می‌شود.

زرین‌پال

زرین‌کارت یکی از قابلیت‌های اصلی این پلت‌فرم به‌حساب می‌آید. برای دریافت این کارت باید حداقل کاربری در سطح نقره‌ای باشید. اگر هم یوزری در سطح طلایی باشید، این کارت فیزیکی به‌صورت رایگان برای شما صادر خواهد شد. زرین‌کارت مثل یک کارت بانکی است که کار شما را در سیستم زرین‌پال ساده‌تر می‌سازد. با استفاده از این محصول کارمزد نصف شده و به‌همین دلیل کارت طلایی گزینه‌ای عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایند. همچنین تمام پرداختی‌های شما به کارت زرین‌پال انتقال می‌یابد و گفتنی‌ست در صورت داشتن زرین‌کارت تسویه حساب در مدت زمان کم‌تری انجام خواهد شد. گذشته از این‌ها، زرین‌پال اپلیکیشنی را به بازار عرضه نموده تا تراکنش‌های مالی و کیف‌پول خود را مدیریت کنید، قبض‌های‌تان را پرداخت نمایید و به خرید شارژ بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH