نامزد‌های نهایی بخش پلی اواردز 2019 گوگل مشخص شدند

گوگل علاوه بر انتشار لیست پایان سال بهترین عناوین موجود در پلی‌استور خود در گروه‌بندی‌های متنوعی شامل اپلیکیشن‌های عمومی، بازی‌ها، فیلم‌ها، شو‌های تلویزیونی و کتاب‌های الکترونیکی، عادت دارد اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی کمتر شناخته شده ولی باارزش و جذاب را طی یک مراسم پیشنهاد‌دهی به نام پلی اواردز گوگل (Google Play Awards)، معرفی نماید.

پلی اواردز

مراسم امسال قرار است روز دوشنبه، مصادف با 6 مه، درست پیش از آغاز به کار رسمی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2019 در مونتین ویوو، کالیفرنیا برگزار شود. در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان این غول جستجو نیز وعده رونمایی رسمی نسخه جدید اندروید و دو نسخه میان‌رده از گوشی‌های پیکسل‌ داده شده است.

در حالی که در انتظار نتیجه انتخاب‌ برنده‌ها توسط تیم‌های مختلف بررسی گوگل، در نه رشته پلی اواردز 2019 هستیم، شاید فکر خوبی باشد با دانلود و استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در این مراسم نامزد شده‌اند، از نگاه خودتان هم به آنها امتیاز دهید، لیست برندگان را مشخص کنید و ببینید تا چه اندازه با لیست برندگان انتخاب شده توسط نخبگان گوگل هم‌خوانی دارد! برای مشاهده نامزد‌های حاضر در پلی اواردز 2019 بر روی این لینک کلیک کنید.

جالب اینجاست گوگل دو بخش کامل را برای بازی‌های موبایلی اختصاص داده است که یکی مربوط به بهترین طراحی کلی، تجربه کاربری، تعامل و خوشنامی و همچنین رشد توانمند است. در حالی که بخش دیگر بیشتر بر مهارت‌های توسعه‌دهندگان تاکید دارد، برای مثال استفاده از جلوه‌های ویژه منحصر به فرد و هنرمندانه از طریق خلق تصاویر و یا استفاده از ویژگی‌های پیشرفته گرافیکی API!

نکته بسیار خوب در مورد هر پنج نامزد‌ برای بخش بهترین بازی قابل ستایش امسال این است که دانلود‌شان رایگان است. این عناوین بدین شرح هستند: بازی بسیار محبوب Garena Free Fire که بیش از 100 میلیون بار دانلود و نصب شده و این آمار لحظه به لحظه در حال افزوده شدن است. یک بازی نوستالوژیک از MMORPG که Old School RuneScape نام دارد، یک مجموعه بازی با نامزد‌های فرانشیزی و موفقیت متوسط شامل سه بازی  Harry Potter: Hogwarts Mystery،  Marvel Strike Force و Star Trek Fleet Command در ادامه لیست هستند.

سه عنوان از نامزد‌های زیبا‌ترین بازی نیز رایگان‌اند و شما نیز می‌توانید از بازی با آنها لذت ببرید و شامل Asphalt 9: Legends،  Badland Brawl و  Shadowgun Legends هستند ولی متاسفانه دو عنوان دیگر حاضر در این بخش یعنی Chuchel  و  Gorogoa چند دلاری هزینه بر روی دست‌تان خواهند گذاشت. حس شوخ‌طبعی، کشش بازی و جذابیت‌های خاص از آیتم‌های مهم برای انتخاب برنده در این بخش است.

از دیگر نامزد‌های قابل اشاره در دیگر بخش‌ها می‌توان به Kinedu  و  My Oasis در بخش برجسته‌ترین اپلیکیشن‌های تندرستی یا Standout well-being app و در ادامه  Envision AI  و  TintVision در بین نامزد‌های بهترین تجربه قابلیت دسترسی، Wisdo  و Think! Think! برای بخش مدال طلایی برقراری ارتباط با مردم و اجتماع، Pluto TV  و  Tubi در بخشی با عنوان بهترین تجربه لذت در اتاق نشیمن، Tick Tock برای بخش بیشترین ابتکار و نهایتا BuzzFeed’s Tasty برای بخش بهترین اپلیکیشن در دستیابی به موفقت نامزد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH