افزونه Simplify، رابط کاربری جدید گوگل را ساده‌سازی می‌کند!

بسیاری از ما خبر داریم زمانی که گوگل اعلام نمود قصد حذف صندوق ورودی جی‌میل را دارد، بسیاری از افراد آنها را مورد شماتت و اعتراض قرار دادند. این قابلیتی بسیار مفید و کارآمد بود که به سازمان‌دهی و نظم ایمیل‌ها کمک بسیاری می‌نمود و تا الان نیز هنوز ما نمی‌دانیم چرا شرکت اصرار بر اتمام فعالیت آن را داشت. اگر شما از طرفداران رابط ‌کاربری جدید جی‌میل نیستید، خبر خوبی برای‌تان داریم.

گوگل

البته گوگل قصد بازگرداندن صندوق ورودی ایمیل‌ها را ندارد اما مایکل لژیت از طراحان و بنیان‌گذاران سابق جی‌میل یک افزونه به نام Simplify برای مرورگر کروم راه‌اندازی کرده که به کمک رابط کاربری جی‌میل آمده است. ولی چرا شما باید آن را دانلود و نصب کنید؟ پاسخ مانند این افزونه ساده است، این افزونه رابط کاربری جی‌میل را ساده‌سازی می‌کند و کار با آن را بسیار لذت‌بخش‌تر از گذشته می‌نماید.

افزونه Simplify با تغییر مکان تمامی آیکن‌های کناری به یک منوی کشویی و پیمایشی، رابط کاربری را بسیار خلوت‌ و تروتمیز‌تر نگاه می‌دارد. همچنین بخش جستجو را نیز به مکانی دنج‌تر منتقل می‌کند تا زیاد در جلوی چشم نباشد. به علاوه دسته‌بندی‌های رنگی را نیز حذف می‌نماید و همه چیز را در صندوق ورودی به نمایش می‌گذارد. دکمه ایجاد یک ایمیل جدید (Compose mail button) نیز از گوشه بالا در سمت چپ به مکان جدید واقع در گوشه سمت راست در پایین صفحه منتقل می‌شود.

طبق گفته لژیت، او این افزونه را پیش از این منتشر نکرده بود زیرا امید داشت گوگل در پانزدهمین سالگرد رابط کاربری جی‌میل، با انجام اصلاحی مطابق با طرح او، طرفداران را خوشحال نماید ولی این اتفاق رخ نداد و به همین علت اون افزونه را برای استفاده عموم کاربران منتشر نموده است. این برنامه رایگان است و اگر مایل هستید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید می‌توانید برای دانلود آن از وب استور گوگل بر روی این لینک کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH