ماجرای ایرپاد بلعیده شده توسط یک شخص که در معده او هم کار می‌کرد!

در نگاه اول کاملا داستانی غیر قابل باور و ساختگی به نظر می‌رسد، اما در هر صورت اتفاق افتاده است. قصه از این قرار است که مردی تایوانی می‌خوابد و پس از بیدار شدن متوجه می‌شود که به صورت اتفاقی یکی از ایرپادهای خود را قورت داده است. وی در تلاش برای یافتن ایرپاد خود از قابلیت رهگیری محل آی‌فون استفاده کرده و با وحشت متوجه شده است که صدای ایرپاد از داخل بدنش به گوش می‌رسد.

ایرپاد

هنوز مشخص نیست چگونه این اتفاق رخ داده، اما وی در پاسخ به این سوال بیان کرده است: “زیر پتو و اطراف را گشتم و چیزی پیدا نکردم. بعد فهمیدم که صدا از داخل شکم خودم می‌آید.” وی با مراجعه به بیمارستان و از طریق اشعه ایکس از صحت این موضوع مطمئن شده است. تصویر اشعه ایکس نشان داده که ایرپاد از دستگاه گوارش فرد رد شده و برای خروج نیاز به جراحی نیست و تنها فرد باید تا دفع آن صبر کند.

ایرپاد

فرد مذکور پس از یک روز ایرپاد دفع شده را با 41 درصد شارژ باتری و در حالی که هنوز کار می‌کند، یافته است. بر اساس صحبت‌های دکتر معالج این شخص، پلاستیک روکش ایرپاد به مانند محفظه‌ای عمل کرده و مانع از متلاشی شدن بخش‌هایی از آن مانند باتری شده است. وی بیان کرده در صورت تجزیه شدن ایرپاد امکان داشت فرد با مشکلاتی جدی روبرو شود. فرد تایوانی ویدیویی نیز از این داستان منتشر کرده و در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH