مشخصات میت 30 پرو هواوی با نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین چهارگانه و مودم 5G افشا شد

هنوز اخبار مربوط به گوشی‌های P30 و P30 Pro هواوی تازه هستند که امروز اطلاعاتی از گوشی میت 30 پرو نیز که در اواخر سال 2019 قرار است رونمایی شود، منتشر شد. بنابراین با توجه به زمان طولانی تا معرفی این مدل، شاید خیلی نتوان به این مشخصات اعتماد نمود پس شما نیز با اندکی تردید به آنها بنگرید.

میت 30 پرو

به گزارش منابع داخلی در سایت شرکت، سایت جی‌اس‌ام آرنا ادعا نمود گوشی میت 30 پرو هواوی با دارا بودن پنل اولد 6.71 اینچی در راه است و نسبت به مدل میت 20 پرو که سال قبل با نمایشگر 6.4 اینچی معرفی شد، یک سر و گردن بزرگ‌تر است. ساخت پنل‌های نمایشگر این مدل جدید نیز بر عهده شرکت BOE بوده و ضمنا در زیر صفحه‌ نمایش گوشی نیز از حسگر شناسایی اثر انگشت استفاده شده ولی هنوز مشخص نیست آیا سنسور‌های نوری به سنسور‌های التراسونیک ارتقا خواهند یافت یا خیر؟ همچنین احتمال می‌رود در این مدل نیز همچنان شاهد وجود لبه‌های خمیده باشیم!

به جز تغییرات بخش جلویی، در قسمت پشت هندست نیز به‌روزرسانی‌هایی رخ داده، هرچند همانند پرچم‌داران نسل فعلی میت 20 پرو، گوشی میت 30 پرو نیز دارای ماتریس بزرگ مربعی دوربین خواهد بود ولی این‌بار احتمالا با چهار لنز مجزا روبه‌‌رو خواهیم بود که از همان قابلیت‌هایی که در گوشی P30 Pro هواوی دیده‌ایم، برخوردار هستند (دوربین اصلی، زاویه فوق عریض، تله‌فوتو و تایم آو فلایت). البته فلاش LED نیز فراموش نشده و در میان این ماتریس تعبیه شده است.

در دل این پرچم‌دار آینده هواوی، سخت‌افزار‌های قابل احترامی قرار گرفته است. پردازنده قدرتمند کایرین 985 به همراه یک مودم 5G به کانون توجهات بدل خواهد شد. با این وجود شایع شده که نسخه ارزان‌تری با مودم 4G LTE نیز عرضه خواهد شد. چیپ ارتقا یافته این هندست را باتری 4200 میلی‌آمپری همراهی خواهد کرد که با وجود پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ 55 واتی نباید خیلی برای شارژر آن معطل شویم!

با نزدیک شدن فصل تابستان، اخبار داغ مربوط به رونمایی از گوشی‌های مختلف نیز بیشتر به گوش خواهد رسید و انتظار می‌رود در ماه اکتبر 2019 شاهد معرفی میت 30 پرو هواوی باشیم. با این حال همان طور که در ابتدا اشاره شد فعلا نمی‌توان در مورد این اطلاعات خیلی با اطمینان صحبت نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH