شیائومی

شیائومی رسما آمار واقعی فروش گوشی‌های هوشمند خود را اعلام نمود

طبق آخرین گزارش Counterpoint Research، شرکت شیائومی طی سه ماه گذشته موفق به فروش 27.8 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند شده است. با این حال سایت Strategy Analytics با این نظر مخالف بوده و معتقد است طی این مدت تنها 27.5 میلیون گوشی‌هوشمند توسط شرکت فروخته شده است!

شیائومی

در این رابطه نظر IDC نیز پرسیده شده و آنها نیز آمار خود را با عددی به مراتب کمتر ارایه کرده‌اند و تعداد فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی طی سه ماه اخیر را تنها 25 میلیون دستگاه می‌دانند. در این میان به نظر می‌رسد شرکت شیائومی از این آمار و ارقام ضد و نقیض تحلیلگران بازار موبایل و خبر‌های گاه‌و‌بیگاه در مورد میزان فروش دوره‌های سه‌ ماه به ستوه آمده است و با اعلام این نکته که این شایعات سبب گمراه شدن سرمایه‌گذاران و ایجاد تشویش در اذهان می‌شود، طی یک اقدام غیرمنتظره، رسما تایید کرد که بین ماه‌های ژانویه تا مارس 2019 تعداد 27.5 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش رسیده است.

برآورد‌های سال قبل حاکی از فروش حدود 28 میلیون واحدی از گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی بود. این بدین معنا است که در مقایسه آمار مدت مشابه پارسال با میزان فروش امسال، کاهش حدود 2 درصدی را شاهد بوده‌ایم که با توجه به شرایط خاص بازار جهانی تخمین زده می‌شود شیائومی به طور کلی با افتی 5 درصدی روبه‌رو است.

همچنین شرکت شیائومی تایید کرد که گزارش جامعی حاوی اطلاعات دقیق در مورد عملکرد شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند طی سه ماه اول سال 2019 را تهیه نموده است که نسخه نهایی این گزارش مالی را در اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH