P اسمارت Z

قیمت و مشخصات کامل هواوی P اسمارت Z توسط وبسایت آمازون منتشر شد!

گوشی هواوی P اسمارت Z که هفته گذشته برخی از مشخصات آن افشا شده بود امروز در لیست فروش نسخه ایتالیایی وبسایت آمازون، به همراه مشخصات کامل و قیمت، فهرست بندی شد!

P اسمارت Z

برخلاف شایعات گذشته که خبر از قیمت 210 یورویی P اسمارت Z داشتند، کاربران در وسایت آمازون با برچسب قیمت 279 یورویی بر روی این گوشی مواجه شده‌اند که بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی است. مشخصات این هندست نیز توسط شرکت مورد تایید قرار گرفته است. برجسته‌ترین موارد مربوط به پردازنده کایرین 710، 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش FHD+ 6.56 اینچی است.

برای علاقه‌مندان به بخش دوربین‌ها نیز باید بگوییم که این گوشی مجهز به دوربین دوگانه در بخش پشتی است. لنز اصلی با وضوح تصویر 16 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز ترکیبی دوم با قدرت 2 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.4 در نظر گرفته شده است. در جلوی هندست نیز مهندسان هواوی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بالارونده تعبیه کرده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره در گوشی P اسمارت Z، وجود سنسور شناسایی اثر انگشت در پشت گوشی است. البته وجود نسخه‌ای با قابلیت فیس آنلاک نیز بر جذابیت آن افزوده است. باتری این دستگاه نیز با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر جوابگویی بسیاری از نیاز‌های کاربران خواهد بود. ضمنا P اسمارت Z در سه رنگ شامل سیاه، سبز و آبی در دسترس قرار دارد. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر این گوشی را از زوایا و رنگ‌های مختلف مشاهده نمایید.P اسمارت Z

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH