ردمی نوت 7

شیائومی به صورت رسمی ردمی نوت 7 را در انگلستان عرضه خواهد کرد

هر چقدر که شیائومی در چین و هند خوب عمل می‌کند، در بازار غرب اوضاع برای این شرکت چندان مطلوب نیست. با این وجود شرکت چینی دست از تلاش‌های خود برای فتح بازار کشورهای اروپایی بر نمی‌دارد. رسوخ به بازار قاره سبز با توجه به تمامی مشکلات و سختی‌هایی نظیر اخذ گواهینامه‌های مختلف و پرداخت مالیات‌های گوناگون امری مشکل است، اما محال نیست. شرکت شیائومی پس از موفقیت در عرضه پرچم‌دار خود می 9 در انگلستان، حالا به دنبال ارایه ردمی نوت 7 در این کشور است.

طرفداران محصولات این شرکت چینی در لندن می‌توانند از هفتم مه اقدام به خرید جدیدترین اسمارت‌فون عرضه شده از شیائومی در کشور خود کنند. در ابتدای کار مدل 3/32 گیگابایتی از گوشی ردمی نوت 7 با برچسب قیمتی 179 پوند در انگلستان عرضه می‌شود. بر اساس شنیده‌ها، تنها رنگ مشکی هندست در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود به زودی مدل‌های 4/64 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی این گوشی نیز به فروش خواهند رسید.

شاید جالب‌ترین نکته در این خصوص به قیمت دیگر محصولات شیائومی در انگلیس برمی‌گردد؛ جایی که ردمی نوت 6 پرو به قیمت 219 پوند و ردمی نوت 5 به قیمت 199 پوند به فروش می‌رسند. در هر صورت حضور ردمی نوت 7 در یک کشور اروپایی خبری خوشحال‌کننده برای شیائومی و طرفداران محصولات این کشور در خاک اروپا خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH