پخش زنده شبکه 3

3 روش برای تماشای پخش زنده شبکه 3

به تلویزیون دسترسی ندارید؟ می‌خواهید برنامه‌های شبکه 3 را به‌صورت زنده تماشا کنید و از دیدن مسابقات ورزشی و برنامه‌های جذاب در سفر لذت ببرید؟ این‌جاست که باید از تکنولوژی استفاده کنید. در حقیقت فن‌آوری‌ همیشه سعی در راحت‌تر کردن زندگی انسان‌ها داشته و احتمالا خواهد داشت. با کمک تکنولوژی بسیاری از رویاهای انسان به حقیقت پیوسته است و به‌لطف فن‌آوری‌های روز می‌توانیم طیف گسترده‌ای از کارها را به پایان برسانیم که در گذشته ممکن نبود. در این نوبت قصد داریم تا به 3 روش برای دیدن پخش زنده شبکه 3 بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


تماشای پخش زنده شبکه 3 از طریق وب‌سایت شبکه 3

شبکه 3

شبکه 3 به‌عنوان شبکه‌ای برای جوانان شمرده می‌شود. از این رو تورنمنت‌ها و مسابقات ورزشی به بخش جداناشدنی این شبکه تبدیل شده‌اند. در نتیجه دیدن پخش زنده این برنامه‌ها برای کاربران اهمیت بسیاری دارد. چراکه نمی‌توان تکرار برخی از مسابقات را تماشا کرد. اگر نمی‌خواهید برنامه‌ای روی موبایل یا کامپیوترتان نصب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید، در نتیجه باید به وب‌سایت شبکه 3 سر بزنید. کافی‌ست عبارت شبکه 3 را در گوگل سرچ نمایید و در گام بعد روی دکمه «پخش زنده» در سایت کلیک نمایید. خوش‌بختانه حتی اگر به اینترنتی کند متصل باشید، (در اکثر مواقع) برنامه‌ها بدون توقف پخش می‌شوند. همچنین با افزایش سرعت اینترنت شاهد افزایش کیفیت ویدیو خواهیم بود. پس اگر می‌خواهید به‌عنوان مثال ال‌‌کلاسیکو را با تمام جزئیات تماشا نمایید، پس حتما به شبکه‌ای پرسرعت متصل شوید. در کنار قابلیت پخش زنده، وب‌سایت شبکه 3 این امکان را به شما می‌دهد تا نگاهی به زمان پخش برنامه‌ها بیندازید. در این صورت دیگر مسابقه مورد علاقه‌تان را از دست نمی‌دهید و سر موقع می‌توانید به دیدن آن بپردازید. همچنین تب‌های دیگری نیز مثل «ارتباط با ما» و «آرشیو برنامه‌ها» در وب‌سایت به‌چشم می‌خورند.

تماشای پخش زنده شبکه 3 از طریق و‌ب‌سایت و اپ تلوبیون

پخش زنده شبکه 3

به‌جرات می‌توان گفت تلوبیون یکی از بهترین‌ روش‌ها برای دیدن پخش زنده شبکه 3 است. در حقیقت این استارت‌آپ حوزه مدیا در تلاش است تا تجربه‌ای لذت‌بخش از دیدن محتواهای مختلف را برای‌ کاربران فراهم آورد. اگر مایل به نصب اپلیکیشن در دیوایس اندرویدی خود نیستید، در نتیجه بهتر است به وب‌سایت تلوبیون مراجعه نمایید. کافی‌ست به بخش «پخش زنده» در منوی سایت مراجعه کنید و سپس شبکه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. حتی اگر سرعت اینترنت‌تان پایین باشد، ویدیو پس از چند لحظه لود خواهد شد و در اکثر اوقات بدون توقف قادر به تماشای برنامه‌ها خواهید بود. همچنین اگر می‌خواهید با کیفیت بالاتری به دیدن مسابقات دل‌خواه خود بپردازید، در نتیجه می‌توانید در گوشه سمت راست و به‌صورت دستی کیفیت را افزایش دهید. در واقع کار با مدیاپلیر تلوبیون بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با هر اسمارت فونی قادر به استفاده از آن هستند. از طرفی با اسکرول به پایین صفحه با بخشی به‌نام «جدیدترین برنامه‌‌ها» مواجه خواهید شد. در این قسمت آخرین برنامه‌های شبکه 3 لیست شده‌اند و با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید سریال یا مستند مورد علاقه‌تان را مشاهده نمایید. گفتنی‌‌ست برای دیدن پخش زنده شبکه‌های دیگر نیز می‌توانید از تلوبیون بهره ببرید.

همان‌طور که گفتیم تلوبیون اپلیکیشن اندرویدی را نیز به بازار عرضه نموده که با آن‌ می‌توانید در مدت زمان کمی پخش زنده شبکه 3 را تماشا نمایید. توسعه‌دهنده قابلیت‌های بسیاری را برای این اپ در نظر گرفته که یکی از آن‌ها پلیر شناور نام دارد. با فعال کردن این ویژگی قادرید هم به جست‌وجو در اپلیکیشن بپردازید و هم در گوشه‌ای از صفحه‌نمایش پخش زنده شبکه 3 را مشاهده نمایید.

تماشای پخش زنده شبکه 3 از طریق وب‌سایت LIVE IRIB

پخش زنده شبکه 3

برای این‌که به‌راحتی یک کلیک به پخش زنده برنامه‌ها دسترسی داشته باشید، صدا و سیما اقدام به توسعه وب‌سایتی به‌نام LIVE IRIB کرده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به تماشای پخش زنده شبکه 3 بپردازید و از دیدن مسابقات و تورنمنت‌های دل‌خواه‌ خود لذت ببرید. همچنین قادرید پخش زنده دیگر شبکه‌های صدا و سیما را نیز مشاهده نمایید. اما قابلیت‌های LIVE IRIB به این‌جا ختم نمی‌شوند. و‌سایت مذکور اطلاعات جامعی در مورد هر یک از برنامه‌ها ارایه می‌دهد که این سایت را از سایر پلت‌فرم‌ها و اپ‌ها متمایز می‌سازد. برای مثال زمان پخش هر یک از برنامه‌ها ذکر شده و از طرفی مدت زمان آن‌ها نیز درج گشته است. اطلاعات برنامه بعدی شبکه هم لیست شده تا اگر مایل بودید، آن‌ را نیز تماشا کنید. در نهایت نیز وب‌سایت رسمی هر شبکه به‌همراه سامانه پیامکی آن به‌چشم می‌خورد. پس اگر به‌دنبال وب‌سایتی کامل و کارآمد هستید، در نتیجه حتما به LIVE IRIB سر بزنید.

1 در مورد “3 روش برای تماشای پخش زنده شبکه 3”

  1. سلام، لطفا بگویید بدون هیچ مشکلی و درد سری برای تماشای فوتبال داخلی و خارجی که‌ پخش‌ می‌کنید تماشا در تلفن همراه خودم به‌ کدام آدرس درست و سر راست که اذیت نکند مراجعه کنم _مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH