گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس از خانواده ZenFone را بیشتر بشناسید!

ZenFone

شرکت ایسوس همزمان با آغاز بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی دنیا یعنی CES 2014 لاس وگاس، سری جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود از خانواده ZenFone را رونمایی کرد.

گوشی های خوش قیمت ZenFone ایسوس در سه سایز 4، 5 و 6 اینچی در رنگ بندی های مختلف، مبتنی بر پلات فورم اتم اینتل و رابط کاربری انحصاری ایسوس یعنی ZenUI طراحی شده اند.

هر سه گوشی جدید ایسوس به صورت پیش فرض با آندرویید 4.3 ارایه می شوند و به نسخه کیت کت یعنی 4.4 به روز خواهند شد.

ZenFone 4 که دارای صفحه نمایش درخشان 4 اینچی است از پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Z2520 اتم اینتل با پاسخگویی فوق العاده سریع بهره می برد. دوربین 5 مگاپیکسلی و 0.3 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این مدل است.

ZenFone چهار اینچی ایسوس که با طراحی باریک تنها 115 گرم وزن دارد، در پنج رنگ مشکی زغالی، سفید صدفی، آبی آسمانی، زرد خورشیدی و قرمز گیلاسی به بازار عرضه می شود. گفتنی است این گوشی با قیمت عالی و رنگ بندی متنوع و مشخصات مناسب گزینه مناسبی برای نوجوانان خواهد بود.

مدل دیگر از این سری ZenFone 5 نام دارد که گوشی هوشمند 5 اینچی با صفحه نمایش HD و رزولوشن 720×1280 پیکسل از نوع IPS است. این گوشی با طراحی باریک و زیبا، در لبه ها تنها 5.5 میلی متر ضخامت دارد.

بر اساس این گزارش، فناوری انحصاری PenTouch و GloveTouch ایسوس، حساسیت صفحه نمایش ZenFone 5 را بالا برده است، به طوری که صفحه نمایش این محصول با هر قلمی سازگار است و حتی کاربر با دستکش نیز می تواند با این گوشی کار کند.

ZenFone 5 از پردازنده 2 گیگاهرتزی Z2580 اتم اینتل و دوربین 8 مگاپیکسلی با فناوری PixelMaster ایسوس برای بهبود عکاسی در نور کم بهره می برد. حسگر BSI و لنز واید f/2.0 به همراه فناوری PixelMaster عکس های این گوشی را به حد و اندازه های عکس های دوربین دیجیتال می رساند.

گفتنی است فناوری PixelMaster ایسوس در نور بسیار پایین، حساسیت نور را تا 400 درصد افزایش می دهد و شما می توانید بدون نیاز به فلش، یک تصویر یا فیلم بدون نویز خلق کنید.

همچنین شما می توانید با دوربین جلویی 2 مگاپیسکلی ZenFone 5 از خودتان عکس بگیرید و تماس ویدیویی برقرار کنید. ZenFone 5 نیز در چهار رنگ مشکی زغالی، سفید صدفی، قرمز گیلاسی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

اما آخرین گوشی ایسوس از سری ZenFone در سایز 6 اینچی ساخته شده و در رده فبلت ها قرار می گیرد. ZenFone 6 نیز مانند ZenFone 5 از یک صفحه نمایش HD و رزولوشن 720×1280 پیکسل از نوع IPS و پردازنده 2 گیگاهرتزی Z2580 اتم اینتل بهره برده است و صفحه نمایش آن با هر قلم سازگار است و کاربر می تواند حتی با دستکش نیز با این گوشی کار کند.

ZenFone 6 با بهره گیری از فناوری سونیک مستر ایسوس و صفحه نمایش بزرگ گزینه مناسبی برای سرگرمی و بازی های آندروییدی است. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی و فناوری PixelMaster در این مدل شما را وارد سطح جدید از عکاسی با موبایل می کند. این مدل نیز دارای دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی است. گفتنی است ZenFone 6 نیز در رنگ های مشکی زغالی، سفید صدفی، قرمز گیلاسی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

اما ایسوس در CES 2014 به همراه رونمایی از گوشی های ZenFone خود از رابط کاربری ZenUI برای این سری نیز رونمایی کرد. این رابط کاربری که بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده از آیکون و منوهای ساده بهره می برد و کاربر می توان مطابق با رنگ دستگاه خود، تم رابط کاربری را انتخاب کند.

از دیگر ویژگی های این رابط کاربری می توان به پلاتفورم پیام باز اشاره کرد که توسط Omlet Chat طراحی شده است که در این پلات فورم شما دیگر محدودیت های پیام های متنی و تصویری را مانند گذشته ندارید و به راحتی می توانید گفت وگوهای SMS و MMS خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس از خانواده ZenFone را بیشتر بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH