به‌روزرسانی سیاه سوخته‌ی لومیا منتشر شد!

nokia-lumia-black-update

کمپانی نوکیا بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره بسته به‌روزرسانی “سیاه” خود را برای برخی از گوشی‌های لومیا منتشر کرد. آن‌چه که در این به‌روزرسانی خواهید یافت، بهبود عکاسی و مرتب سازی بیشتر اطلاعات‌تان است!

آپدیت لومیای سیاه با یک فولدر مخصوص نرم افزار همراهی می‌شود؛ در این پوشه، کاربران خواهند توانست بر برنامه‌های کاربردی‌شان کنترل بهتری نسبت به گذشته داشته باشند. در این بسته به‌روزرسانی، نوکیا نرم افزار‌هایی را از جمله Nokia Glance 2.0، Nokia Storyteller، Nokia Beamer و Nokia Refocus قرار داده است تا گوشی‌های لومیایی‌اش را متفاوت نماید.

همچنین یک نرم افزار دوربین مخصوص جدید در آپدیت “لومیای‌ سیاه” گنجانده شده که در واقع، نسخه‌ی ارتقاء یافته اپلیکیشن Nokia Pro Camera است. صاحبان لومیا 1020 می‌توانند با دریافت این به‌روزرسانی، قابلیت پشتیبانی از RAW DNG را تجربه نمایند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، یک سری تغییرات برروی بخش عکاسی صورت گرفته است و همچنین، نویز تصاویر گرفته شده تا حد قابل توجه‌ای کاهش می‌یابد. کاربران با دریافت بسته به‌روزرسانی “لومیای سیاه” می‌تواند اپلیکیشن‌ها را در حالت مولتی تسکینگ بسته نمایند؛ حالت رانندگی جدیدی نیز به سیستم عامل ویندوز فون 8 پس از دریافت این به‌روزرسانی، اضافه خواهد شد.

فعلا این به‌روزرسانی تنها برای لومیای 1020 و 925 منتشر شده است. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی “لومیای سیاه” در هفته‌های آینده برای دیگر گوشی‌های هوشمند لومیا منتشر شود. اگر این به‌روزرسانی را برروی گوشی لومیایی‌تان تجربه کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا ویژگی‌هایش را در قسمت «نظرات» بیان کنید.

1 در مورد “به‌روزرسانی سیاه سوخته‌ی لومیا منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH